4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bartmansch

update voor logic pro 7 academic naar studio?

Weet iemand of je de logic pro 7 Academic versie kunt updaten naar Logic Studio?
    Volgens i4muzique in Eindhoven moet dit kunnen. Volgens Apple Nederland moet je dan een Academic update bestellen, volgens Youmac in Eindhoven kan dit totaal niet en zou je het complete nieuwe pakket voor 479 euro moeten aanschaffen. Zij deden navraag bij Apple Nederland.

Er zijn geen Academic versies meer volgens mij. Hoeft ook niet met die nieuwe prijzen, maar duidelijkheid zou handig zijn.

Iemand ervaring?

Overigens vind ik dit soort vaagheden een smet op zo’n prachtig product.

Alvast bedankt voor iedere reactie!

Bart

Bijdrager
    Ronald van der Schelde

Ik heb mijn academic logic pro 7 geupdate naar logic studio.

je moet wel een ander productnummer krijgen. Ik heb die gekregen van de helpdesk van apple europe (moet je ze wel in het engels je ‘probleem’ uitleggen).

logic studio werkt perfect zonder beperkingen etc. en geen xskey nodig

Bijdrager
    bartmansch

Bedankt Ronald!

Vroeg de update tijdens installatie nog om de xskey? Hoe checkt Logic Studio of je een pro7/6/5 versie al op je systeem had staan? Ik heb me laten vertellen dat het volledige Studio pakket identiek is aan de update versie. Het lijkt me dat de update de sleutel controleert?

Deden ze moeilijk bij de helpdesk m.a.w. had je het gevoel dat je ook net zo goed geen nieuwe productcode had kunnen krijgen en…. sorry voor al die vragen…. denk je dat updaten in de toekomst moeilijker en duurder wordt vanuit de update versie van Studio?

Wederom enorm bedankt alvast..

gr, Bart

Bijdrager
    Ronald van der Schelde

Logic vraagt alleen om een xskey als je gaat upgraden. Je moet tijdens de installatie je xskey nummer invoeren.

Helpdesk vraagt, uiteraard, goed naar je codes, zelfs je bestelnummer. Logisch, want ze willen geen fraude.

Updaten wordt niet duurder in de toekomst. Apple gaat een nieuwe strategie hanteren met goedkopere software. Waarschijnlijk om de concurrentie achter zich te laten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.