7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iWill_i_am

update van trial…

worden trials ook geupdate? ik heb iwork trial als er dan een update komt, krijg ik die dan ook in mijn lijst???

( vaag dat die andere topic van mij dicht gegooid wordt, niks illegaals aan… )

Bijdrager
    LEXY

Een trial heb je je niet ‘stout’ toe geĆ«igend toch…?!

Bijdrager
    Turbanus

:? Grapjas…. de officiele trials van Apple zijn volgens mij niet updatable. Zodra je de zaak hebt geregistreerd, kun je updaten wat je wilt. Niet-officiele (illegale) software van Apple is uiteraard illegaal en mag hier niet in de discussie worden betrokken, alsmede niet-officiele software van andere leveranciers. Er wordt hier overiogens niks dichtgegooid. Topics kunnen worden gesloten als er sprake is van illegale onderwerpen. Als jij van mening bent dat “stout” niet illegaal is, dan zul je je vraagstelling moeten aanpassen, zodat wij allemaal weten dat je het over legale software hebt.

Bijdrager
    Yaris

Een trial is overigens maar dertig dagen geldig. Weinig kans dat er in die periode een upgrade komt.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee. Vanzelfsprekend niet.

Geblokkeerd
    Breuf
    ”Yaris”

Een trial is overigens maar dertig dagen geldig. Weinig kans dat er in die periode een upgrade komt.

Maar het kan wel. Je kan een trial op ieder gewenst moment downloaden en installeren. Als je dit net doet voor een upgrade zou het in theorie zo kunnen zijn dat je ook met de trial versie de uipgrade kan downloaden en installeren.

Breuf

Moderator
    unSOUND

Bij mijn weten kun je gewoon updates krijgen tijdens de trial. Wel is het zo dat sommige programma’s gebruik maken van een speciaal “trial” serienummer, wat bijvoorbeeld niet werkt in de andere versie… Dus als je een update binnen haalt, zorg dan dat je bijvoorbeeld een installer van de oudere versie bewaard voor het geval de trial serial niet werkt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.