One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS » Update van IOS 11 gm beta naar reguliere IOS 11

Update van IOS 11 gm beta naar reguliere IOS 11

Profielfoto van Dobbel

Dobbel op 18 september 2017 #

Ik heb tot volle tevredenheid alle IOS public betas op mijn ipad pro geinstalleerd.

Wat moet ik doen om morgen de definitieve IOS11 te installeren?
Is een “gewone” update de methode?

Profielfoto van McPim

McPim op 18 september 2017 #

Zie o.a. laatste reactie in dit topic. De laatste (GM) beta is in principe gelijk aan de release. Tenzij… en dan zie je het vanzelf.

Profielfoto van McMeller

McMeller op 18 september 2017 #

Hier ook een tevreden beta-tester. Persoonlijk heb ik het beta-profiel al van mijn devices verwijderd.

Ik denk namelijk voor 99,9% zeker te weten dat er geen herziene Golden Master meer zal verschijnen voor de publieke release morgenavond. Al zou de uiteindelijke release afwijken van de Golden Master, zie ik die als publieke update ook zonder profiel. Maar ik verwacht dat er voor mij morgen niets te updaten valt.

Daarnaast denk ik dat aanhouden van dit profiel er voor zal zorgen dat je automatisch de beta’s voor de iOS-updates vanaf iOS 11.0.1 aangeboden krijgt. En vooralsnog ben ik niet voornemens die beta’s te gaan installeren. Ruim twee maanden beta’s draaien was leuk maar het is wel even mooi geweest.:-)

Profielfoto van koen

koen op 18 september 2017 #

Heb je een bron voor die 99.9%?

Profielfoto van McMeller

Mijn gevoel en de ervaring sinds iPhone OS 2. Ik beweer niks, ik verwacht iets.

Profielfoto van McPim

Bron

Er zijn regelmatig meerdere GM’s uitgebracht. In het Wiki rijtje tel ik 2 releases die afweken van de laatste GM (4.0 is twijfelgeval). Kom ik op (1-2/14)*100=85,7%. :nerd:

Profielfoto van McMeller

En hoeveel uur voor de uiteindelijke release was dat?:-)

Kom op jongens, niet alleen cijfers tellen. Realiseer je ook even hoe ongekend vlot het beta-traject van iOS 11 is verlopen.

Ik doe heus geen aannames, speek slechts mijn verwachting uit.

Profielfoto van McPim

Was een grapje McMeller, dat sommetje… Je zat aardig in de buurt toch? :wink:

Profielfoto van McMeller

#statsdontlie

Over dit topic

Gestart op 18 september 2017 door Dobbel

Laatste reactie door McMeller

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?