15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Evertson

Update Office 2008

Even een vraagje :

Kan de laatste update van Office 2008, na installatie, weer ongedaan worden gemaakt?

Groet

Evert

Bijdrager
    St. Mobbs

Time Machine?

Een andere manier zou ik niet weten.

Bijdrager
    Sausje

het hele gebeuren verwijderen en opnieuw installeren…

Bijdrager
    Pieterr

Ik begrijp dat je probleem nog steeds niet is opgelost?
    http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=151812

Bijdrager
    J-P-H

Zo las ik dat ook in het draadje over Entourage.
    Dat programma gebruik ik niet, maar wel Excel en Word.
    Die draaien probleemloos na de update. (en dat voor Microsoft ! )

Waarom wil je van die laatste update af?

Bijdrager
    KingAchille

Probeer de vorige update eens te installeren? Hij gaat waarschijnlijk wel een foutmelding geven omdat er reeds een nieuwere versie geïnstalleerd is. In dat geval kan je eens proberen Office te verwijderen, opnieuw te installeren en enkel up te daten met de 12.1.1 update.

Bijdrager
    Evertson

Ten eerste iedereen bedankt voor het meewerken.

Ten tweede : inderdaad is opnieuw installeren van 2008 de beste oplossing. Maar momenteel ben ik op vakantie en heb geen installatie DVD bij me van Office.

En tot slot : alles draait goed, behalve Entourage. Die start niet op en heel typisch : in mijn prullebak vind ik steeds een bestand genaamd : MerpAD Entourage.

Misschien kan iemand iets met die info.

Hartelijke groet

Evert

Bijdrager
    Pieterr

Kun je eens in de Console log kijken welke foutmelding je krijgt als je Entourage probeert op te starten.

Bijdrager
    Evertson

Pieterr

In de console zie je de volgende meldingen :

24-07-09 11:53:30 [0x0-0x2f02f].com.microsoft.Entourage[274] Expected in: /Applications/Microsoft Office 2008/Entourage.app/Contents/MacOS/../Frameworks/EntourageCore.framework/Versions/12/EntourageCore
    24-07-09 11:53:30 [0x0-0x2f02f].com.microsoft.Entourage[274] dyld: Symbol not found: __Z17CGColorCreateRGBAffff
    24-07-09 11:53:30 [0x0-0x2f02f].com.microsoft.Entourage[274] Referenced from: /Applications/Microsoft Office 2008/Entourage.app/Contents/MacOS/Microsoft Entourage
    24-07-09 11:53:30 [0x0-0x2f02f].com.microsoft.Entourage[274] Expected in: /Applications/Microsoft Office 2008/Entourage.app/Contents/MacOS/../Frameworks/EntourageCore.framework/Versions/12/EntourageCore

Kun je daar wat mee ?

Groet

Evert

Bijdrager
    Pieterr

Het lijkt erop dat er een aanroep wordt gedaan van een Quartz grafische functie die om de een of andere reden niet aanwezig is op jouw Mac. Het kan zijn dat het om een oude(re versie van de) library gaat waartegen Entourage gelinkt is.

Bijdrager
    Evertson

Andermaal bedankt.

Ik wacht wel tot na mijn vakantie. Dan herinstalleer ik e.e.a.

Met behulp van Thunderbird haal ik mijn mails wel op

Groet

Evert

Bijdrager
    Walkingfingers

ik heb office inmiddels voorgoed vaarwel gezegd en ben uitgeweken naar de iApps + neooffice. Het was geen emotioneel afscheid, de zakdoeken konden achterwege blijven:D

Bijdrager
    Edwin
    ”J-P-H”

Zo las ik dat ook in het draadje over Entourage.
    Dat programma gebruik ik niet, maar wel Excel en Word.

Als ik onderdelen van applicaties niet gebruik probeer ik deze altijd via een ‘Custom Installation’ niet mee te nemen (voor elk besturingssysteem overigens). Ik heb Entourage dan ook niet meegenomen in de installatie van Office 2008 for Mac.

Bijdrager
    Edwin
    ”mike”

ik heb office inmiddels voorgoed vaarwel gezegd en ben uitgeweken naar de iApps + neooffice. Het was geen emotioneel afscheid, de zakdoeken konden achterwege blijven:D

Ik heb zeer hardnekkig geprobeerd om iWork en NeoOffice 3.0 te blijven gebruiken maar uitwisseling met (Windows) collega’s blijft een probleem. Het versturen in PDF formaat was nog de beste oplossing (indien mogelijk) maar inmiddels ben ik toch wel heel tevreden met Office 2008 for Mac.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.