5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Wokkel

[opgelost] Update niet beschikbaar voor deze Apple ID

In de App Store krijg ik een update aangeboden voor een app waarvoor ik restitutie heb ontvangen. Vanwege die restitutie mag ik het appje in de aanvankelijk gedownloade versie blijven gebruiken (wat ik niet doe), maar heb ik geen recht meer op updates: prima.

Niet prima: ik blijf dus wel meldingen voor updates voor die app ontvangen. Mijn AppStore-icoon toont continu een badge met een rode 1, een melding die ik niet kan verwijderen omdat die update daar blijft wachten totdat-ie opgehaald wordt.

Mijn vraag: hoe kun je in de App Store (of aan Apple) duidelijk maken dat je geen updates wilt ontvangen die je niet mag ophalen (vanwege bijvoorbeeld restitutie van het aankoopbedrag)? Dank voor antwoord.

• Dit onderwerp is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  Wokkel.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  Wokkel.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: Titel aangepast

Bijdrager
    wouwout

delete de app

Bijdrager
    Wokkel

Wouwout: dank, dat was een optie die ik al had overwogen, ik wacht even af of er nog een andere manier is.

Bijdrager
    csteelooper

Die is er niet. De App deleten is de enige manier. Dus óf die app deleten, of de melding voor lief nemen.

Bijdrager
    Wokkel

Dan gaan we deleten, topic gesloten, dank.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.