12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Update naar watchOS 6.2 geeft foutmelding

Ik heb vanmorgen de update naar watchOS 6.2 gedownload (voor mijn Apple Watch Series 2).

Tijdens het verifiëren krijg ik de foutmelding “Kan update niet installeren”. Aantal malen geprobeerd. Zowel de Watch als de iPhone (X met iOS 13.4) uitgezet en opnieuw opgestart. Geen resultaat. Op Apple.com/support is niets te vinden.

Heeft iemand een suggestie?

Bijdrager
    polansky

Op de AppleWatch4 geen probleem, misschien is de update niet mogelijk voor een AW2?

Bijdrager
    Moi

Watch aan de lader met minimaal 50% stroom? Want dat is wel een van de vereiste.

Bijdrager
    Shmoo

Dan is Apple waarschijnlijk nog niet klaar met Bitcoins minen. ?

Stel je voor, dat zou wat zijn. Dat Apple je device gebruikt om Bitcoins te minen tijdens het ‘verifiëren van de update’ … dat proces na het downloaden duurt altijd verdacht lang. Miljoenen devices die geüpdatet moeten worden, als je die allemaal in een netwerk zet en beetje processorkracht leent. Kun je volgens mij extreem veel geld mee verdienen tijdens updates.

Inactief
    Anoniem

<p class=”cite”>polansky op 25 maart 2020 om 12:47</p>
    Op de AppleWatch4 geen probleem, misschien is de update niet mogelijk voor een AW2?

Dan zou Apple geen update aanbieden.

Inactief
    Anoniem

<p class=”cite”>Moi op 25 maart 2020 om 13:32</p>
    Watch aan de lader met minimaal 50% stroom? Want dat is wel een van de vereiste.

Uiteraard.

Inactief
    Anoniem

Maar ik benieuwd of het bijvoorbeeld mogelijk is de download te verwijderen en opnieuw te beginnen. Dat type suggesties zoek ik.

Bijdrager
    Shmoo

Dat kan. Dan moet je via instellingen of algemeen > opslag/gebruik en daar de update verwijderen.

Bijdrager
    Brandgoose

Had ik ook. Heb toen de update via mijn iwatch zelf gedaan en dat werkte.

Inactief
    Anoniem

<p class=”cite”>Brandgoose op 25 maart 2020 om 18:48</p>
    Had ik ook. Heb toen de update via mijn iwatch zelf gedaan en dat werkte.

Bedankt, die truc werkte.

Bijdrager
    Paul O

Ik had hezelfde probleem. Apple support liet me 1. Herstarten van iPhone en Watch, 2. loskoppelen en weer koppelen, 3. Herstellen. Toen dat niet lukte stuurden ze me een profiel dat moest helpen het probleem te analyseren, want het kwam vaker voor.

Op dat moment las ik bovenstaande tip. In overleg met Apple geprobeerd, en: gewoon gelukt.

Ik heb dat ook weer teruggemeld.

Dank voor de tip!

Bijdrager
    makoe

Bedankt voor de tip, ik had inmiddels de watch al helemaal leeggehaald en opnieuw geïnstalleerd……toen lukte het nog steeds niet via de iPhone. Ik bleef maar die melding krijgen, maar nergens gaf het apparaat aan wat er dan precies niet lukt. Dat vind ik dan behoorlijk irritant.

Installatie direct vanaf de watch werkte in 1 keer feilloos. Wel nadat ik deze aangemeld had op ons WiFi netwerk.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.