9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Played23

Update naar mavericks

Lees dat niet alle programma’s onder mavericks werken. Mijn vraag heb nog office 2012 op me imac staan zou deze nog werken onder mavericks. Ben ik al me documenten dan kwijt of blijven die gewoon staan.

Bijdrager
    NTG

Al je documenten blijven als het goed is staan waar ze nu ook staan. De vraag is alleen of jouw Office 2012 programma’s blijven werken, maar als ik roaringapp.com moet geloven werkt het zonder problemen onder Mavericks.

Bijdrager
    Afroman

Met dit soort major updates wacht ik meestal een par dagen/weken of maanden. Wil natuurlijk altijd een goed functionerende iOS of OSX natuurlijk anders ga ik me eraan irriteren. MAvericks is nu net een paar dagen uit en al op heel veel Macs gezet dus de bugs worden wel erg snel ontdekt. En dan komt de eerste update en dan ben je over het algemeen safe.

Bijdrager
    mslik

Hoi,

2012??? Je bedoelt denk ik Office for Mac 2011???

Die draait prima onder mavericks.

Michiel

Bijdrager
    Mac_Kees

Hmm,

lees net dat voor Mavericks Parallels Desktop 9 nodig is. Hij is fijn half jaar geleden via stacksocial een leuke deal gekocht met parallels 8. Upgrade naar 9 kost bijna € 50. Fijn dat Mavericks gratis wordt aangeboden maar niet leuk dat andere software daar niet op dezelfde manier mee omgaat.

Bijdrager
    imacbrielle

zo ook de scan applicatie van epson deze werkt niet meer en epson heeft daar nog geen update de app is all van 2009 moet ik nu speciaal een nieuwe printer gaan kopen terwijl de perfect werkt

Bijdrager
    mac4us

Ik hoop dat je Epson wel werkt als printer. Voor het scannen kun je naar VueScan (dan werkt ie weer prima) of wachten op een nieuwe Epson Scan natuurlijk. Epson is buitengewoon onduidelijk over welke printers/scanners ze op korte termijn gaan ondersteunen.

Bijdrager
    KarelWillem

De kans dat je gewoon prima kunt scannen via Fotolader (in de map Hulpprogramma’s) is groot.

Kijk eerst daar eens naar.

Bijdrager
    mac4us

KarelWillem heeft helemaal gelijk als je geen behoefte hebt een veelheid van instellingen. Image Capture/Fotolader wordt ook door Epson zelf genoemd.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.