7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Bart01

Update naar iPhoto 9.2 onmogelijk

Hallo,

Ik ben erg benieuwd naar de photostream van iCloud en dit heb ik al ingeschakeld op mijn iPhone alleen op mijn Macbook is dat tot nu toe onmogelijk. De reden hiervan is dat je iPhoto 9.2 nodig hebt.

Nu heb ik al wat gegoogled en dan zie ik dat ik 2 manieren heb om te upgraden:
    1. Via software update, ik vind echter niks.
    2. Via de Mac App Store, hier vind ik ook niks.
    (3. Nu heb ik via de Apple site de iPhoto 9.2 update handmatig gedownload, als ik deze wil uitvoeren geeft hij mij deze foutmelding: http://cl.ly/1l2O2g171A3j1k3j3F37 . Het grappige is dat ik iPhoto 9.1.3 heb en dus al boven de 9.1 zit).

En ja ik heb Lion 10.7.2. Misschien zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    jobz

heb je iPhoto 9 gekocht via de Mac App Store? Dan moet 9.2 bij de updates staan…

en je hebt niet van 9.1.3 naar 9.1.5 de update gedaan? Misschien kan je die eerst nog doen.. Daar waren ook wat problemen mee, in juli geloof ik.

http://support.apple.com/kb/DL1411

Bijdrager
    Bart01

@jobz Zoals ik al zei heb ik de Mac App Store al geprobeerd en daar stond die niet bij nee. Maar ik heb hem ook niet gekocht o.i.d.

Raar dat de software update mij ook geen update van 9.1.3 naar 9.1.5 geeft dan, ik ga je link is proberen!

Moderator
    unSOUND

Heb je de App toevallig verplaatst, of met een ander account gekocht ?

Bijdrager
    Bart01

Ah dankjewel unSOUND, ik heb de app inderdaad verplaatst. Ik hou van orderen en heb daarom Garageband, iPhoto en iMovie in een mapje iLife ’11 gezet in Programma’s. Ik wist niet dat dit kwaad kon maargoed, bedankt!

En de rest ook bedankt voor het meedenken.

Moderator
    unSOUND

Er zijn meer App die er niet van houden om verplaatst of hernoemt te worden. Het beste is het dan ook om dat “ordenen” cq “opruimen” te beperken tot de servieskast, en niet de mappen-hiërarchie van OS X.:wink:

Ik snap het idee wel, en ik heb het zelf ook gedaan. Maar ik heb mappen gemaakt met aliassen, en die zijn ingedeeld zoals ik het graag zie. Maar de Apps zelf staan dus gewoon allemaal op de standaard plaats in de map Programma’s.

Bijdrager
    Erich

Bedankt ! had het zelfde probleem. Weer wat geleerd!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.