6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Pappapaul

Update naar iOS 7.1

M’n iPad updaten naar iOS 7.1 ging prima maar mijn iPhone 4 vraagt nu om via een kabeltje verbonden te worden met iTunes maar mijn laptop ligt thuis en kan nu dus helemaal niks! Kan je dit omzeilen?

Bijdrager
    KarelWillem

Was je verbonden met een WiFi netwerk, dan had de update zo geregeld moeten kunnen worden.

Maar als er om de aansluiting met iTunes wordt gevraagd, dan heb je weinig keus meer.
    Dat omzeil je dus niet.

Bijdrager
    Pappapaul

Dag KarelWillem,

Dank voor je antwoord, ik was verbonden met een wifi netwerk, het had dus zo geregeld moeten zijn maar nu dus wachten tot ik vannacht thuis ben.

Bijdrager
    makasa

is je iPhone gejailbreakt? Normaal is er geen kabel nodig. Ik heb een iPhone 4 gewoon geĆ¼pdatet via wifi.

Bijdrager
    wido

Ik had hetzelfde met m’n iPhone 4 en iPad 2, ik had eerder ook ingesteld dat de synchronisatie per wifi moest. Nu heb ik dus gewoon maar gedaan wat er gevraagd wordt, de iPhone en iPad met kabeltje gesynchroniseerd. Er werd toen de vraag gesteld of deze computer te vertrouwen was. Na dit bevestigd te hebben was de wifi sync weer hersteld. Een beetje omslachtig, maar blijkbaar was het nodig volgens Apple. 5 min werk.

Bijdrager
    Pappapaul

Dag Wido,

Goed, het kost dus niet veel tijd. De vraag of deze computer te vertrouwen is heb ik vaker gezien, heeft er mogelijk mee te maken.
    Overigens heeft mijn iPhone 4 altijd de officiƫle iOS.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.