One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS » [Opgelost] update naar IOS 11

[Opgelost] update naar IOS 11

Profielfoto van Gary

Gary op 09 augustus 2017 #

Beste mensen,
Vanochtend kreeg ik een bericht dat ik mijn iPhone kon bijwerken naar IOS 11. Het installeren van de nieuwe IOS gaat niet goed: het balkje onder het Apple logo loopt vol tot +/- 95% en daarna gebeurt er niets meer.
Herstarten heeft ook niets opgeleverd, op hetzelfde punt stopt het installatieproces. Ik heb de telefoon inmiddels al uren aan de Mac en ook dat helpt niet.
Is er nog een andere manier om het voor elkaar te krijgen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: IN JUISTE SUBFORUM GEPLAATST
  • Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: Topic opgelost
Profielfoto van Night

Night [moderator] op 09 augustus 2017 #

iOS11 is nog niet uit. Ik verbaas me dan ook dat jij al een update-melding gekregen hebt.

Profielfoto van Gary

Het is de beta versie en ik gebruik een iPhone 6

Profielfoto van Q-collective

Q-collective op 09 augustus 2017 #

Dit artikel is wellicht behulpzaam.

Profielfoto van Gary

Dank voor de tip. Het leek te werken maar als ik vanuit iTunes probeer te restten, gaat het een hele tijd goed en dan stopt het proces op iTunes en springt de iPhone in het witte openingsscherm met het appeltje. Daar staat hij inmiddels al een paar uur op en er gebeurt verder niets.

Profielfoto van sjoerdl

sjoerdl op 10 augustus 2017 #

Wat vaak helpt is je iPhone eerst in recovery mode zetten en dan aansluiten op iTunes.
Zie hier voor instructies: https://www.imore.com/how-to-iphone-ipad-recovery-mode

Profielfoto van Gerard

Gerard op 11 augustus 2017 #

Night op 09 augustus 2017

iOS11 is nog niet uit. Ik verbaas me dan ook dat jij al een update-melding gekregen hebt.

https://beta.apple.com/sp/betaprogram/

Ik heb IOS 11 op de iPhone 6 plus staan en MacOS High Sierra op de Mac

MacOS draait prima zonder noemenswaardige ‘probleempjes’

IOS heeft nogal wat bugs

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 11 augustus 2017 #

Gerard op 11 augustus 2017

IOS heeft nogal wat bugs

En dat ondervindt TS nu aan den lijve…

Profielfoto van Gerard

Gerard op 11 augustus 2017 #

Installeren ging hier vlekkeloos, dus niet zoals TS het beschrijft.

Profielfoto van Joid

Joid op 12 augustus 2017 #

Bedankt @Gerard! Ik denk dat TS heel erg geholpen is met deze informatie.

Profielfoto van Gary

Gary op 12 augustus 2017 #

Dank voor de reacties tot nu toe.
Ondanks het feit dat de iphone al uren aan de oplader zit, gaat direct na het verwijderen van de kabel in het scherm het beeld van de batterij met een dun rood streepje branden. Ook als ik aan de oplader heb en probeer in de recovery mode te komen, komt datzelfde beeld van een lege batterij in het scherm. Daardoor lukt het dus ook niet meer om in recovery mode te komen….
Zou door al het gedoe met de telefoon de batterij bezweken kunnen zijn? Hij heeft het tot afgelopen woensdag altijd probleemloos gedaan

Profielfoto van Q-collective

Q-collective op 12 augustus 2017 #

Dat wordt dan tijd voor een reparatie ben ik bang.

Profielfoto van Gary

Gary op 12 augustus 2017 #

Tijdens het hele proces had ik de iphone aan mijn mac aangesloten. De batterij werd niet opgeladen leek het, omdat het schermpje met de batterij “vaag” waas. Na een poosje aan het stopcontact was het scherm was hetzelfde scherm duidelijker en scherper.
Nogmaals aan iTunes en voor de zekerheid een backup van mijn andere iphone teruggezet en nu doet alles het weer.
Tijdens het hele proces kwamen er meldingen in itunes dat de firmware hersteld werd. Mss dat het met het installeren van de beta versie toch ergens niet helemaal goed is gegaan.

Dank voor het meedenken en de tips!

Over dit topic

Gestart op 09 augustus 2017 door Gary

Laatste reactie door Gary

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?