8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Eagle Eye

Update MacOS 10.15.7: al dagen geen “Ongewenste reclame” in mail programma

Ik wil beslist niet zeuren of zeiken, want dit vind ik zeer positief! Helemaal geen “Ongewenste reclame” in mijn Mail programma! Al een aantal dagen niet meer. 😁

Ik vraag me wel af of ik de enige ben??

Laat maar horen…

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Eagle Eye op 8 oktober 2020 om 16:54

Ik herken dat niet nee.. Heb al een aantal jaren geen last van “Ongewenste reclame”. Het zal (ook?) aan de provider liggen?

Bijdrager
    Eagle Eye

<p class=”cite”>Antwoordapparaat op 8 oktober 2020 om 17:13</p>

Eagle Eye op 8 oktober 2020 om 16:54

Ik herken dat niet nee.. Heb al een aantal jaren geen last van “Ongewenste reclame”. Het zal (ook?) aan de provider liggen?

Ja, dat zou ook kunnen. Mijn provider is Ziggo, misschien heeft die er iets tegen gedaan?

Bijdrager
    Antwoordapparaat

🤷🏻‍♂️? XS4ALL hier en dat werkt al jaren prima. Zelden spam en zelden ‘false positives’. Geen idee waar jij het aan te danken hebt. Misschien val je langzamerhand buiten de doelgroep?!

Bijdrager
    Eagle Eye

<p class=”cite”>Antwoordapparaat op 8 oktober 2020 om 17:22</p>
    🤷🏻‍♂️? XS4ALL hier en dat werkt al jaren prima. Zelden spam en zelden ‘false positives’. Geen idee waar jij het aan te danken hebt. Misschien val je langzamerhand buiten de doelgroep?!

Dat lijkt me sterk, dat ik sinds een aantal dagen niet meer tot enige “doelgroep” behoor. Maar ik ben blij hoor! Ik heb sinds een aantal dagen geen enkele SPAM meer gekregen. Waar ik het aan te danken heb? Ik weet het niet… 😄
    Het viel mij op, vandaar mijn vraag of ik de enige ben?

Sleutelbeheerder
    Night

Snel afkloppen op ongelakt hout dan maar…. voordat de spammers weer een volgende database met mailadressen gaan gebruiken 😉

Bijdrager
    polansky

We willen je graag aanmelden voor al die bagger hoor!
    Even je e-mail noemen is voldoende…

Bijdrager
    Eagle Eye

@Night Ik sta al jaren in zo’n database, daarom ben ik zeer verbaasd dat ik al dagen geen spam meer krijg.

@polansky
    Ik vind het prima zoals het nu is. 😉

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.