-
Q:
Update Mac Pro
Hoogstwaarschijnlijk krijgt de Mac Pro op 14 oktober mee een update. Na het topic over de Macbook Pro http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=128080, nu ook het topic met geruchten en roddels over de Mac Pro.
Wat zijn jullie verwachtingen, wensen? Een 16-core? Blu-ray aan boord? 64 GB aan Ram? DDR3-ram? Plaats voor 8 TB aan harde schijven?
En wat met de prijzen? Instapmodel afschaffen of toch behouden?
Laat jullie gossip alsook wetenschappelijk onderbouwde kritieken maar de vrije loop
Bedhead
– Lagere upgrade prijzen
– Prijs moet verlaagd worden
– Kleinere kast, maar dit moet niet ten koste gaan van de specs
– Basic specs omhoog
– Blu-ray lightscribe brander
– Blu-ray lezer
– Ingebouwde TV tuner
– Usb 3.0En dan nog even overdrijven, een scherm in de zijkant.
– Kleinere kast is belachelijk, dit gaat enkel meer warmte opleveren
– USB 3.0 moet officieel nog uitkomen…Maar de instapprijzen mogen idd wel wat lager. Ik vind het trouwens ook vrij belachelijk dat Apple z’n RAM zo duur prijst! Daar mogen ze voor mijn part ook iets aan doen!
Voor de rest, bring it on!!
Mvg,
Bron? Wishful thinking, denk ik…
Ik gok dat een volgende Mac Pro in ieder geval eSATA ondersteuning heeft.
”bedhead”Niet echt een bron inderdaad. Ik denk dat gewoon omdat het toch alweer van januari geleden is dat het een update gekregen heeft. Zou dus meer dan welkom zijn, niet?
Qua processors is er vrij weinig gebeurd aangezien Nehalem nog niet uit is. Dus als de Mac Pro deze maand een update krijgt zal deze waarschijnlijk niet al te spectaculair zijn.
Mijn gedacht: de laatste tijd veel bla bla bij Apple! Wanneer was de laatste keer dat we echt uit ons dak gingen bij nieuwe producten? Ok de IPhone was cool nieuws maar dan al die zever voor die in België of Nederland legaal te verkrijgen was.
1 woord voor alles samen, JAMMER! Ik kan uren blijven zagen maar jach ….InactiefAnoniem18 oktober 2008 om 23:49”koekiewous”Hij is toch vet zat zoals hij nu is.
Met de casing is niets mis .. duidelijk is wel dat er een nieuwe ATi of Nvidia in komt met DisplayPort.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.