21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    bedhead

Update Mac Pro

Hoogstwaarschijnlijk krijgt de Mac Pro op 14 oktober mee een update. Na het topic over de Macbook Pro http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=128080, nu ook het topic met geruchten en roddels over de Mac Pro.

Wat zijn jullie verwachtingen, wensen? Een 16-core? Blu-ray aan boord? 64 GB aan Ram? DDR3-ram? Plaats voor 8 TB aan harde schijven?

En wat met de prijzen? Instapmodel afschaffen of toch behouden?

Laat jullie gossip alsook wetenschappelijk onderbouwde kritieken maar de vrije loop:)

Bedhead

Bijdrager
    MacBoot

iets goedkoper zou best mogen, misschien een andere videokaart en standaard meer RAM
    maar that’s it heb ik het idee:?

Bijdrager
    sven-

Mogelijkheden om via Apple de ATI 3870 en 4870 te krijgen.

En Blu-Ray natuurlijk!

Bijdrager
    Yannes

– Lagere upgrade prijzen
    – Prijs moet verlaagd worden
    – Kleinere kast, maar dit moet niet ten koste gaan van de specs
    – Basic specs omhoog
    – Blu-ray lightscribe brander
    – Blu-ray lezer
    – Ingebouwde TV tuner
    – Usb 3.0

En dan nog even overdrijven, een scherm in de zijkant. :P

Bijdrager
    sven-

Moet wel reëel blijven hè.

Bijdrager
    KingAchille

– Kleinere kast is belachelijk, dit gaat enkel meer warmte opleveren
    – USB 3.0 moet officieel nog uitkomen…

Maar de instapprijzen mogen idd wel wat lager. Ik vind het trouwens ook vrij belachelijk dat Apple z’n RAM zo duur prijst! Daar mogen ze voor mijn part ook iets aan doen!

Voor de rest, bring it on!!:lol:

Mvg,

Bijdrager
    R-Flow
    ”bedhead”

Hoogstwaarschijnlijk krijgt de Mac Pro op 14 oktober mee een update.

Verzin je dat ter plekke of heb je daadwerkelijk een bron?

Bijdrager
    Pieterr

Bron? Wishful thinking, denk ik…

Ik gok dat een volgende Mac Pro in ieder geval eSATA ondersteuning heeft.

Bijdrager
    bedhead

Niet echt een bron inderdaad. Ik denk dat gewoon omdat het toch alweer van januari geleden is dat het een update gekregen heeft. Zou dus meer dan welkom zijn, niet?

Bijdrager
    R-Flow
    ”bedhead”

Niet echt een bron inderdaad. Ik denk dat gewoon omdat het toch alweer van januari geleden is dat het een update gekregen heeft. Zou dus meer dan welkom zijn, niet?

Qua processors is er vrij weinig gebeurd aangezien Nehalem nog niet uit is. Dus als de Mac Pro deze maand een update krijgt zal deze waarschijnlijk niet al te spectaculair zijn.:?

Bijdrager
    Trezor

Wanneer is er een nieuw Apple event voorzien? Ik zit echt te wachten op een update van het PRO toestel, of is Apple daarmee gestopt?

Bijdrager
    Trezor

Mijn gedacht: de laatste tijd veel bla bla bij Apple! Wanneer was de laatste keer dat we echt uit ons dak gingen bij nieuwe producten? Ok de IPhone was cool nieuws maar dan al die zever voor die in België of Nederland legaal te verkrijgen was.
    1 woord voor alles samen, JAMMER! Ik kan uren blijven zagen maar jach ….

Bijdrager
    sven-

Sommige mensen zijn best blij met de laatste MacBook vernieuwingen.

Ik verwacht nieuwe Mac Pro’s (en ACD’s, de niet LED versies) op MacWorld 2009.

Bijdrager
    Trezor

Idd de nieuwe laptops zijn cool maar het WoW effect van Apple is weg.

Inactief
    Anoniem

World of Warcraft effect? Dat kende ik nog niet, haha:D

Bijdrager
    koekiewous

Hij is toch vet zat zoals hij nu is.

Inactief
    Anoniem
    ”koekiewous”

Hij is toch vet zat zoals hij nu is.

Met de casing is niets mis .. duidelijk is wel dat er een nieuwe ATi of Nvidia in komt met DisplayPort.:)

Bijdrager
    Grave

Ben bang dat ze de Mac pro ook gaan imacen en we zwarte randen oid gaan zien… wat ik serieus niet hoop :roll:

Hoop dat de Mac Pro blijft zoals hij is, met wat hardware upgrades en nieuwe cinema displays, die er uit zien als de huidige cinema displays.

Bijdrager
    sven-

Second that Grave:)

Maar ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen hoe ze dat zwarte willen gaan verwerken in de Mac Pro.

Bijdrager
    Trezor

Oef er zijn nog echte fans! Komaan Steve maak ons blij!

Bijdrager
    bedhead

In alle geval hoop ik op GEEN zwart. Zou het enkel lelijk maken. De case mag hetzelfde blijven, enkel de inhoud eens lekker updaten:)

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.