6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Laurensblom

update mac os 10.15.6 komt steeds terug

Sinds vanmiddag krijg ik de mededeling dat er een update voor mac os is naar 10.15.6. Die update heb ik echter een maand geleden al geïnstalleerd. Toch maar even opnieuw ge-update maar de mededeling komt weer terug, op mijn scherm, in de systeemvoorkeuren en in de App Store. Nog een keer ge-update en jawel de mededeling is er weer. Hebben meer mensen daar last van?

Bijdrager
    pruus

Kijk eens in jouw log bestand. En heb jij ook nog een keer opnieuw opgestart nadien? Dus een keer extra? In het verleden kwam dit ook weleens voorbij. Wellicht een Apple-bug.

Bijdrager
    mowat

Heb je al eens gezien in : Over deze mac/systeeminformatie/software/ installaties

Je zou daar als het goed is een 10.15.6 – update moeten vinden , maar ook een “aanvullende 10.15.6 update.

Er waren er dus 2 met dat nummer.

Als die er allebei al staan , dan zijn beide installaties uitgevoerd dan is je Catalina up-to-date en als dan de meldingen nog blijven komen dan is er inderdaad een probleempje of bug.

Bij mij is er geen probleem geweest na de twee updates.

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken geleden door mowat.
    Bijdrager
    Laurensblom

<p class=”cite”>mowat op 28 augustus 2020 om 11:34</p>
    Heb je al eens gezien in : Over deze mac/systeeminformatie/software/ installaties

Je zou daar als het goed is een 10.15.6 – update moeten vinden , maar ook een “aanvullende 10.15.6 update.

Er waren er dus 2 met dat nummer.

Als die er allebei al staan , dan zijn beide installaties uitgevoerd dan is je Catalina up-to-date en als dan de meldingen nog blijven komen dan is er inderdaad een probleempje of bug.

Bij mij is er geen probleem geweest na de twee updates.

Ik heb alleen 10.15.6 in Over deze Mac staan.  Heb de aanvullende nu drie keer geïnstalleerd zonder succes. Misschien is mijn schijf vol (ik heb nog maar 3 gb vrije ruimte).

Bijdrager
    Hansi2124

Dat is, voor wat je ook wil doen op je Mac, veel te weinig natuurlijk.

Dus eerst dat maar oplossen.

Bijdrager
    mowat

Die laatste aanvullende update is zowat zo groot als de beschikbare ruimte op je mac , dus dat geeft uiteraard problemen.

Streef er maar naar om minimaal 10 tot 15 % open te houden om je systeem deftig te laten werken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.