9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Macmortsel

Update Ipod Software

Ik krijg steeds de melding dat er een nieuwe update is voor de Ipod ? Heb al geleerd van dit forum niet te snel met de updates te werken. Heeft er iemand een probleem gehad met de laatste update ? Momenteel werkt alles goed, en wil het zo houden.
    Thx

Bijdrager
    JWB

De laatste iPod update is alweer van eeeeeeeerg lang geleden! Volgens mij inmiddels gekeurd en goed bevonden door dit forum :wink:

Trouwens…..ook 10.4.7 én 10.4.8 zijn goedgekeurd, dus update die Mac Mini ook maar gelijk!

Moderator
    unSOUND
    ”JWB”

Trouwens…..ook 10.4.7 én 10.4.8 zijn goedgekeurd, dus update die Mac Mini ook maar gelijk!

En door wie dan wel ?

Op het forum zijn nog problemen te over met 10.4.8…

Bijdrager
    JWB
    ”unSOUND”
    ”JWB”

En door wie dan wel ?

Op het forum zijn nog problemen te over met 10.4.8…

Ok, je hebt gelijk….10.4.7 wel?

Moderator
    unSOUND

Ik weet het niet… JIJ zegt dat ze goedgekeurd zijn,
    dus ik neem aan dat jij er dan het meeste van weet…

:D

Bijdrager
    Turbanus

Het gaat over een iPod heertjes….. update 1.1.1 daarnet ook voorgeschoteld gekregen. Dit is dus de derde update in een paar weken tijd. Geen enkel probleem gehad ermee.

Bijdrager
    PB

Ja welke iPod?:? Ik heb een iPod Nano gen 1 en draai nu software versie 1.3, sinds een week of twee..

Bijdrager
    Turbanus

iPod nano 2e gen. 8 gb.

Bijdrager
    error

Zeg maar gerust alle 2e generatie iPod nano’s, dus ook de 2 en 4 GB modellen.

Apple is wederom spaarzaam met details:

• Support for additional Nike + iPod voice kits

• Bug fixes

Exact dezelfde info als bij de 1.1 update. Toen behoorde de hoge pieptoon aan de achterzijde van de iPod nano tot een van de opgeloste bugs…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.