3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    dsmi

Update ios 4.3.1 op mijn Ipad1

Heb gisteren op mijn Ipad ios 4.3.1 geinstalleerd. Van morgen wilde ik mijn mail lezen en gaf de melding dat hij het niet kon openen. Zag dat hij geen verbinding had met mijn wifi. ( geen signaal streepjes). Via instellingen gekeken en zag dat hij gewoon verbonden was. Daarna weer geprobeerd om een pagina te openen maar gaf nog steeds een melding dat hij het niet kon openen en de wifi signaal streepjes waren nog steeds niet zichtbaar. Na even te wachten, ongeveer een 20 a 30 seconden, kwam het signaal van wifi naar voren en werd de pagina geladen.
    Heb voor alle zekerheid snel gekeken op mijn laptop ( helaas nog geen Apple MacBook:lol:) een Sony Vaio, en die heeft geen probleem met mijn wifi signaal en werkt alles gewoon.

Is dit probleem bij meerdere bekend en is er een oplossing ??

Alvast bedankt voor de reaktie,

Groeten Danny

Bijdrager
    nebilem

Heb je al een reset uitgevoerd? Sleep button en home knop ingedrukt houden.

Bijdrager
    Chorro

Soms wil het ook nog wel eens helpen om ‘Instellingen’ volledig te sluiten, dus via je multitaskbar.

Als je niet weet hoe:

2x op homebutton drukken. Er verschijnt een balk onderin waarin de openstaande programma’s staan weergegeven.
    Houd je vinger 2 sec op ‘Instellingen’ in de multitaskbar. De iconen beginnen te trillen en er verschijnen minnetjes bij de openstaande programma’s.
    Druk op het minnetje van ‘Instellingen’.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.