11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    pensioen

Update in Toast 10

Ik heb een probleem met het updaten van Toast 10.
    Ik heb de update gedownload : ” Toast_10_Titanium_1008_564.dmg ” groot 413 MB
    Nu dacht ik : ” Toast 10 Titanium ” slepen naar ” Applications “
    Maar dat heb verkeerd gedacht, want als ik dan Toast 10 open blijkt dat ik nog steeds 10.0 heb en niet 10.0.8

Wie kan deze amateur verder helpen ??

Bijdrager
    Qmagic

De laatste versie van Toast is 10.0.8 (niet 10.8)

Bijdrager
    pensioen

Ook goed dan Version 10.0.8
    Maar hoe doe ik het dan ?

Bijdrager
    iep

Waar kijk je voor het versienummer?

Bijdrager
    R-Flow

Je moet de bestaanden bestanden van Toast 10 Titanium handmatig vervangen door de bestanden in dat DMG bestand.

Bijdrager
    Qmagic
    pensioen op 10 november 2010

Ook goed dan Version 10.0.8
    Maar hoe doe ik het dan ?

Zoals je zelf al aangeeft: “Toast 10 Titanium” slepen naar ” Applications “, dan krijg je de vraag “Er bestaat al een onderdeel met de naam ‘Toast 10 Titanium’ op deze locatie. Wilt u het vervangen door het onderdeel dat u verplaatst?” Klik dan op “Vervang”.
    En als je wilt weten welke versie van Toast je nu hebt, klik na het openen op “About Toast”

Bijdrager
    pensioen

Dat heb ik gedaan en dan krijg ik : Dus niet 10.0.8

Bijdrager
    Qmagic

Appart, :slant: als je het programma Toast met de rechtermuisknop aan klikt en kies dan voor “Toon Info” (of met appeltje+i ) welke versie geeft finder dan aan?

Bijdrager
    iBrammes

Even een vraagje. Je sleept de update toch niet naar de appellation icoon wat je rechts in beeld ziet toch hè? Je moet even op het puntje klikken rechtsboven in beeld van je venster, dan komt er links je mappen en programmamap te voorschijn. En daar moet je hem naar toe slepen.

Bijdrager
    mattiman
    iBrammes op 12 november 2010

Even een vraagje. Je sleept de update toch niet naar de appellation icoon wat je rechts in beeld ziet toch hè? Je moet even op het puntje klikken rechtsboven in beeld van je venster, dan komt er links je mappen en programmamap te voorschijn. En daar moet je hem naar toe slepen.

Waarom zou dat een probleem zijn? Dit is toch gewoon een shortcut naar jouw eigen applications folder?

Bijdrager
    iep

Andere maar heel eenvoudige optie: Toast uit je Applications folder weggooien. Daarna weer Toast vanuit die dmg opnieuw naar de Applications folder verhuizen. Waarschijnlijk gaat er iets mis met kopiëren waardoor hij uiteindelijk niets kopieert.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.