One More Thing » Community » Forum » Mac Software » macOS » [Opgelost] Update high sierra

[Opgelost] Update high sierra

Profielfoto van walberg

walberg op 13 november 2017 #

Vanochtend kreeg ik de melding osx updaten en dit dus maar gedaan.  Fout dus. Ik heb een mini van najar 2012 en met updaten kreeg ik eerst 41 minuten daarna steeds opnieuw starten …..  Uiteindelijk kwam hij niet verder dan 36 minuten resterende tijd.  Na 4 uur maar opnieuw opgestart met shift.  Dan bleef hij steeds na een hex dump opnieuw opstarten.  Dus opnieuw met cmd r en opnieuw installeren maar kennelijk pakt hij dan weer de allernieuwste versie en dus weer 41 minuten resterend.   Vraag:  Als ik nu weer cmd r  doe en dan timemachine krijg ik dan ook weer mijn oude Siërra terug?

• Dit onderwerp is gewijzigd 6 dagen, 17 uren geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: Topic opgelost
Profielfoto van walberg

Inmiddels toch weer aan de praat gekregen,  meteen de waarschuwing voor anderen:  ook hier vallen een aantal programma’s weg die nog niet gereed zijn voor High Sierra   waaronder  Outlook.  Lekker handig, dan kan je dus alles wel backuppen maar als je niet meer bij je contactpersonen kan komen schiet je nog niet veel op.  Ook Icloud laat het afweten,  en Little Snitch.

Profielfoto van JoopJoopJoop

JoopJoopJoop op 13 november 2017 #

Little Snitch, als je A zegt moet je ook B zeggen:

https://www.obdev.at/products/littlesnitch/high-sierra-notes.html

Profielfoto van GoeieDag

GoeieDag op 13 november 2017 #

Ook tekst opmaken werkt niet goed in High Sierra, zo te zien!:-?

Profielfoto van walberg

@goeiedag:  Dat is de ellende als je met een Ipad moet gaan typen.  Gelukkig heb ik eindelijk weer mijn Mac tot beschikking.

Profielfoto van walberg

@joopjoopjoop  ik heb bij mijn instellingen elke willekeurige bron staan en ik krijg bij de installatie van LS 4.03 geen melding aldaar.  Helaas loopt de installatie op het eind vast.  Er is inmiddels een email naar Obdev toe.

Profielfoto van walberg

walberg op 14 november 2017 #

En gelukkig had Microsoft ook al meteen updates ter beschikking dus alles werkt inmiddels weer. Ook Little Snitch.

Profielfoto van makasa

makasa op 14 november 2017 #

Je kan vooraf onderzoeken welke programma’s werken en welke niet. Diverse sites beschikbaar.

Profielfoto van walberg

walberg op 14 november 2017 #

Normaal doe ik dat ook,  echter deze keer was ik bezig met diverse dialogen aan het wegklikken en bleek er dus ook een dialoog tussen te zitten met updaten naar High Sierra.  Ik had deze keer dus gewoon niet goed opgelet.

Over dit topic

Gestart op 13 november 2017 door walberg

Laatste reactie door walberg

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?