6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Pivni Pes

Update fout

Met originele grijze DVD’s (versie 10.6.4), heb ik en verse installatie gedaan op een iMac.
    Toen ik wilden updaten, ging dit niet, vervolgend heb ik maar de combo update versie 10.6.7 gedownload.
    Deze installatie ging vlotjes zonder problemen, dit was ook de hoogste combo update wat ik kon vinden.
    Is er geen versie 10.6.8 combo update te downloaden?

Maar goed, als ik met de normale update probeert te updaten, dan loopt de download tijd behoorlijk op, en op en gegeven moment eindigt dit met een fout (zie afbeelding)

Uiteraard ben ik wel verbonden met het internet, een andere iMac in het zelfde netwerk kan wel updaten.

Bijdrager
    Hansi2124
    Bijdrager
    Pivni Pes

Hij staat te installeren, bijna klaar, blijft vreemd dat het via de normale update niet gaat.
    Ook moet ik wat aan mijn zoek kunde doen, ik kreeg niet hoger dan 10.6.7 gevonden.

Overigens, bedankt voor de link:wink:

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Er zijn wel vaker problemen bij het updaten via software update. Bijna altijd ligt de fout bij de server van Apple. Dat het op een andere Mac wel ging is denk ik toeval. De oplossing ken je al: de combo even apart downloaden vanaf de Apple site en dan installeren…

Bijdrager
    AppleStef

Welke 10.6.8 heb je dan? Er zijn namelijk 2 versies.

Bijdrager
    Hansi2124

Als je op de link klikt………;-)
    zie je dat het versie 1.1 is.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.