5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Bruce27

update Capitan: werkt deels

De update is gelukt maar:
    1. ik kan het icoontje niet vinden om spltscreen te activeren (ook iet als er > 3 schermen actien)
    2. ik krijg het buroblad niet meer verschoven met 2 (3?) vingers om bij de tools te komen.

wie heeft raad?
    bvd

Bijdrager
    Bertusmaximus

Hoi Bruce,
    Het icoontje om split screen te activeren is bij bijvoorbeeld je browser dat groene balletje wat links bovenin zit. Daar zet je de muis op en dan druk je hem een paar seconden in en laat hem daarna los, dan heb je de 1ste, de 2de klik je dan gewoon op. Dat slepen naar de plus vindt ik zelf wat minder makkelijk werken, eigenlijk is de Windows manier met de win+pijltje een stuk gebruikersvriendelijker i.m.h.o.

Bijdrager
    Bruce27

dank, hoe kan je het bedenken… ik zie dat groene ding geloof ik voor het eerst na tig jaar. die rode ken ik wel maar die andere? als je ze niet gebruikt zie je ze blijkbaar niet meer… maar het werkt.
    (btw; geen mail gehad van dit antwoord ondanks “aangekruist” maar dat heb ik al vaker meegemaakt met dit forum…)

nu hopelijk dat buroblad nog…

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door  Bruce27.

Bijdrager
    abbenhui

btw; geen mail gehad van dit antwoord ondanks “aangekruist”
    Lees meer via http://www.onemorething.nl/community/topic/update-capitan-werkt-deels/#JvQG6mOHWB9Lu5Iz.99

Dat aankruisen wanneer je een topic aanmaakt werkt wel vaker niet.
    Wat wel altijd werkt: als je een topic hebt aangemaakt kom je in een nieuw scherm waar je net aangemaakte topic staat. Daar even klikken op “abonneren”.

Bijdrager
    Bruce27

burgblad opgelost; in missioncntr. aangezet. (bij update blijkbaar uitgegaan)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.