5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Update Backup and sync from Google

Om mijn Google Drive te synchroniseren met een map van mijn SSD gebruik ik Backup and sync from Google.app. Echter, ondanks het feit dat ik de laatste update heb gedownload van https://www.google.com/drive/download/ krijg ik steeds weer de melding dat ik moet upgraden want dat de synchronisatie binnen iets meer dan een maand niet meer zal helpen. Wie kan mij advies geven? Wat moet ik doen? TIA

BTW Wat is hier gaande op deze site? Ik moet soms heel lang wachten en krijg dan foutmeldingen als ik een boodschap wil posten.

Bijdrager
    GoeieDag

Tjonge, hoe lang hang jij hier nou rond Hammer?! Dit is toch wel een heel bekend probleem, wat al jaren hier aanwezig is.

Gewoon posten, alle foutmeldingen negeren en naar de homepage gaan om te kijken of jou post erbij staat (wat ie dus meestal doet).

Bijdrager
    KarelWillem

Geen echt antwoord, maar ik heb het probleem niet met onderstaande versie.

Heb je niet per ongeluk nog ergens muziek-synchronisatie met Google Play Muziek draaien?

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 1 dag geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Bedankt KarelWillem. Google Play Muziek heb ik niet, maar ik heb het versienummer gecheckt, was 3.50 en nu na opnieuw downloaden 3.52. Dus, je hebt me geholpen, wat ik waardeer. 👍

Bijdrager
    KarelWillem

Top. ✌️

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.