6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Luctor

Update Acquisition

Ik ben ongeveer een maand geleden geswitched van windows naar mac en heb daar absoluut geen spijt van. Een van de eerste programma’s die ik toen heb gedownload is Acquisition geweest. Nu kreeg ik kortelings bij het opstarten hiervan de mededeling dat er een update beschikbaar is. Echter, als ik op de desbetreffende link klik dan heb ik het idee dat Acquisition opnieuw wordt geinstalleerd in plaats van dat de oude versie wordt geupdate. Doe ik hier iets fout of dien ik de oude versie eerst te verwijderen om daarna de nieuwe versie te kunnen downloaden? Het klinkt misschien stupide maar mac is echt heel anders dan windows en ik moet dus nog veel (bij)leren…
    Alvast bedankt voor de hulp!!!

Bijdrager
    Freek.

Nee, gewoon de oude versie updaten. Als je zin hebt teminste want volgens mij verschijnt daar wekelijks een nieuwe versie x.x.x.x van…

Bijdrager
    staaf

er is om de 2 weken wel een nieuwe versie. gewoon binnen halen, en wanneer ie auomatisch uitgepakt is, in de map programma’s gooien. Dan zegt osx; ‘er staat er al eentje die wat ouder is; vervangen?’ en dan doe je ja.. en werkt alles weer prachtig. Overigens zie ik nooit zoveel verschil in de nieuwe acquisition versie. Die mijnheer is gewoon heel grondig. Voor ieder miniscule verbetering krijg je een nieuwe versie….

Welkom!

Bijdrager
    Mr Macintosh

Al een tip voor als je Acquisition beu bent.

Acqlite werkt ook goed en is gratis.

Zoals je ziet, kun je op http://www.macupdate.com heel veel software vinden. En als je een Intel Mac hebt aangeschaft. Dan raad ik je dit aan: http://www.macupdate.com/macintel.php (hier vind je alleen maar programma’s die op volle snelheid draaien op de mac.

Bijdrager
    CMD-Z

jah, werkt dat net zo goed?

Bijdrager
    Luctor

Hartelijk dank voor alle informatie. Ik zal de oude versie updaten zoals boven aangegeven.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.