6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    RADthing

Update 10.5.6 blijft hangen

Ik heb een witte MacBook in januari gekocht en nu ben een beetje lui geweest met het updaten van mijn computer. Ik wil de update naar 10.5.6 installeren. Ik heb het al meerdere malen geprobeerd, maar iedere keer blijft de update bij het configureren hangen en gaat niet verder. Ik heb hem zeker een halve dag aan laten staan, maar hij gaat geen steek verder.

Wie kan mij helpen, want ik weet niet wat ik kan doen om dit probleem op te lossen. Het systeem is geheel geüpdate.

Bijdrager
    sally

Misschien eerst bevoegdheden herstellen…

en de combo update proberen:
    http://support.apple.com/downloads/Mac_OS_X_10-5-6_Combo_Update

Bijdrager
    nookie

Probeer het eens op deze manier: http://support.apple.com/downloads/Mac_OS_X_10_5_6_Update
    Je sluit je verhaal af met de zin dat je systeem geheel geupdate is. Dit snap ik niet helemaal. Je hebt 10.5.6. toch nog niet?
    Kan je de mac nog wel opstarten? Het wil wel eens gebeuren dat als een installatie niet lukt, je computer van slag is. Volgens mij heb je dan mazzel gehad. Misschien een tip: Voordat je een update uitvoert, backup je computer, of de belangrijkste dingen in ieder geval. Het kan een keer fout gaan…….

EDIT: De link boven mijn topic moet je hebben, niet die van mij.
    Ik dacht dat het de combo was, maar dat was deze link niet.

Of is dit ook de combo? Sally?

Bijdrager
    RADthing

Hoe herstel ik de bevoegdheden? Dat heb ik nog nooit gedaan. Er is maar één account en het wachtwoord is gewoon juist ingetypt. Kan het de lengte van het wachtwoord zijn?

Is de combo update geschikt voor de een-na-laatst versie van de Macbook wit en is dat niet bedoeld voor oudere versies?

De Mac is voor zover dat kan geupdate, met uitzondering van de 10.5.6 update.

Bijdrager
    nookie

Programma’s -> hulpprogramma’s -> Schijfhulpprogramma.
    Dan selecteer je de harde schijf links in het venster.
    Dan heb je de opties bij het tabje Schijf-EHBO staan.

Bijdrager
    sally

Ga naar hulpprogrammas; schijf hulp, voor het herstellen van bevoegdheden. Even de juiste schijf selecteren,
    De combo is altijd goed voor iedereen, die Leopard op zijn mac heeft..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.