11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    rrddbb

UPC mail account verwijderen iPhone

Hoe kan ik mijn UPC account definitief verwijderen van iPhone , iPad. iMac .
    Ik dacht dat ik die verwijderd had, maar krijg nog steeds mails binnen, voornamelijk spam.
    Die komen dan in mijn in mijn Gmail box terecht. Ra ra hoe kan dit?
    Weet iemand hier een oplossing voor?

Bijdrager
    nnsa

Heel simpel, omdat U daar uw UPC-account ook niet heeft verwijderd, of het is andere spam.

Bijdrager
    rrddbb

Ik zie nergens geen UPC account meer, waar moet ik dan zoeken?

Bijdrager
    nnsa

Misschien heeft U een forward ooit ergens ingesteld. Stuur een mailtje aan uw zelf (UPC account) en kijk waar die nog binnen komt.

Komt er niets binnen, dan zit uw probleem elders.

Bijdrager
    rrddbb

De eerste keer kwam het binnen in Gmail en iCloud, de tweede keer komt het nergens binnen, wel ondertussen veranderingen aangebracht.

Bijdrager
    rrddbb

Nu bijna  drie kwartier later komt die weer binnen in mijn Gmail, pfff ik wil echt van die UPC account af. Wat kan ik nog meer doen ?

Bijdrager
    nnsa

De UPC account in Gmail verwijderen, of uw provider heeft een forward op oude emailaccounts ingesteld (ooit).

Bijdrager
    rrddbb

Wat is een forward? En kan ik die verwijderen?

Bijdrager
    nnsa

Een forward betekent het doorsturen van de ene email account naar de andere email account.

Kijkt U eens bij de voorkeuren van uw UPC-webmail in een webbrowser.

Wat zijn uw email-accounts in Gmail (alleen vanaf @ weergeven, dus b.v. @gmail.com, @ziggo.nl).

Bijdrager
    rrddbb

Ik heb een Gmail account  in UPC mail, lees ik op het papier van de wachtwoorden, maar hoe krijg ik dat ongedaan, ik heb nu een ziggo account aangemaakt en daar staat de spam in en die stuurt die door naar mijn Gmail

Bijdrager
    nnsa

Dus je hebt een emailaccount ppuk@upc.nl en een mailaccount ppuk@ziggo.nl ?

Dan is ppuk@upc.nl een oude alias van ppuk@ziggo.nl

Alle mail die gestuurt wordt naar ppuk@upc.nl komt in de mailbox van ppuk@ziggo.nl terecht, dus ook de Spam.

In de webmail van ziggo kan je het c.q. een spamfilter instellen en spammails alszodanig kenmerken. Mijn ervaring is dat dit veel moeite kost en weinig helpt, maar het is een vrije keuze.

Verder begrijp ik dat je deze emails uitleest via Gmail app ?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.