7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    boerke

UPC klanten! voordeeltje

Na de vorige week? gewijzigde voorwaarden heeft iedere klant het recht op te zeggen/wijzigen etc….
    Ik was ff aan het neuzen op de UPC site, en wat bleek…mijn huidig abo (60/6+bellen+horizon) kost momenteel nog maar 45 euro !
    (=10 euro p/m minder dan ik nu betaal)
    met bovendien een verdubbeling van de internet-snelheid!
    snel doen dus.
    Naar UPC.NL -> nieuw abo ipv wijzigen… (en ga door)
    Met wijzigen eindig je op 50 euro/maand, met nieuw abo op 45 euro/maand

Bijdrager
    trillseeka

Je zit dan wel weer een jaar vast. Heb zelf ook een tijd geleden mijn abo veranderd van 60 naar 200 Mb en was zelfs 5 euro goedkoper uit;-)

Bijdrager
    Beech

Ik heb glasvezel genomen, dus andere provider, alleen internet, geen vaste telefoon meer en geen televisie (ik kan via mijn iPad en Apple TV voldoende aan mijn trekken komen) en ben zo 40 euro goedkoper uit per maand. Dat is toch zo’n 500 euro per jaar. Tel uit je winst voor een iPhone.

Bijdrager
    boerke
    Beech op 01 december 2013

Ik heb glasvezel genomen, dus andere provider, alleen internet, geen vaste telefoon meer en geen televisie (ik kan via mijn iPad en Apple TV voldoende aan mijn trekken komen) en ben zo 40 euro goedkoper uit per maand. Dat is toch zo’n 500 euro per jaar. Tel uit je winst voor een iPhone.

tja sorry, maar glasvezel is idd hier in huis aangelegd, en ik zat toen te wachten op een aanbieding….(die nooit gekomen is)
    ik wil analoge tv (wegens 5+ tuners/tv’s in huis) het enig alternatief is dus telfort!
    maar dat kost dan uiteindelijk 5 euro meer. voor minder internet download (wel meer upload)

@beach
    40 euro per maand minder? lijkt me errug sterk! elk glasvezelabo = 40 euro+

Bijdrager
    boerke
    trillseeka op 01 december 2013

Je zit dan wel weer een jaar vast. Heb zelf ook een tijd geleden mijn abo veranderd van 60 naar 200 Mb en was zelfs 5 euro goedkoper uit;-)

bij elk abo zit je vast aan een bepaalde tijd…maar 45 euro voor 120/6+tv+dvr+bellen is een koopje…

vroegah had ik errug slechte ervaringen met upc, mede door het toentertijd archaïsch incasso-systeem
    (na een eenmalig gemiste betaling was je gelijk paria, herstel kostte dan maanden!)

Bijdrager
    Obi

Thx voor de tip!

Ga nu minder betalen, maar met 2x hogere internetsnelheid..

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Straks gaat UPC nog failliet aan jullie!:twisted:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.