14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Killer

Unzippen

Met welk programma kon ik ook alweer dingen unzippen ik had het vroeger wel maar nu ik mijn OSX opnieuw moest installeren heb ik het niet meer. Normaal deed hij het automatisch en hoefde ik dus niet dubbel er op te klikken. Kan iemand mij helpen?

Bijdrager
    fozzy

stuff-it expander

Bijdrager
    Pieterr

Werkt gewoon dubbel-klikken op de .zip niet bij jou?
    Ik bedoel, hoeveel automatischer wil je het hebben?

Bijdrager
    Killer

Dubbelklikken werkt niet daarom is het zo kut ik dacht ook gewoon dat het dubbel klikken was is….

EDIT bij sommige doet hij wel…

Bijdrager
    Pieterr

Als je rechts-klikt op een .zip file, en “Open With” kiest, wat staat er dan bovenaan?
    Dat zou moeten zijn: “Archive Utility.app (default)”

Bijdrager
    iPatjj

En als dat niet werkt heb je altijd nog UnRarX;)

Genoeg keus dus:)

Bijdrager
    victor93
    ”Pieterr”

Als je rechts-klikt op een .zip file, en “Open With” kiest, wat staat er dan bovenaan?
    Dat zou moeten zijn: “Archive Utility.app (default)”

misschien een gekke vraag aan Pieterr, waarom schrijf je wat je moet doen in het engels? het is toch veel makkelijk om het in het Nederlands te zetten ?

Bijdrager
    Pieterr
    ”victor93″

misschien een gekke vraag aan Pieterr, waarom schrijf je wat je moet doen in het engels? het is toch veel makkelijk om het in het Nederlands te zetten ?

Mijn Macske spreekt alleen Engels tegen me. Hij is nog niet ingeburgerd…

Bijdrager
    Nietzman

Stoere mensen en ik hebben hun besturingssysteem in het Engels.

Bijdrager
    sypie

Let me be a loser…

Bijdrager
    Killer

Unrarx had ik al meteen gedownload, die wist ik wel. maar opent die ook zip..nee toch dat is alleen voor rar toch.

Bijdrager
    iPatjj

Ow sorry, was in de war met The Unarchiver:x

Moderator
    Strifer

je osx systeem moet .zip gewoon kunnen openen nadat je erop dubbel klikt. heb je je systeem kaalgeplukt of dingen niet geïnstalleerd? want osx is hier gewoon toe in staat met een basis installatie en ik heb nog nooit last gehad met een zip. ik heb ze altijd kunnen openen.

het is al eerder gevraagd, maar wat staat er als je rechtermuisknop klikt (of apple+click) en dan “open met” kiest… wat staat er dan bovenaan in dat lijstje (en staat er nog meer?)

Bijdrager
    Killer

Dubbelklikken doet het nu weer thx:)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.