14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    exilim

Untethered jailbreak iPad3 onder iOS 5.1 is een feit! Apple TV3… aftellen…

Hoi,

Pod2g verstuurde onderstaande tweets in het afgelopen uur:

Het aftellen is begonnen!

gr.

Bijdrager
    Rickje

Cool, thanks for het mededelen.:smile:

Bijdrager
    lekiam97

Ik heb al een paar keer mijn iPad en iPod Touch gejailbreakt, maar ik vind het niet echt nodig meer.
    Ik speel eigenlijk toch geen spelletjes en daarbij komt ook dat het illegaal is.
    Voor de andere tweaks hoef ik het ook niet te doen…

Geblokkeerd
    HereIsTom
    lekiam97 op 10 mei 2012

Ik heb al een paar keer mijn iPad en iPod Touch gejailbreakt, maar ik vind het niet echt nodig meer.

Ik speel eigenlijk toch geen spelletjes….
    Wat heeft een Jailbreak dan met de spelletjes te maken? :slant:

Moderator
    unSOUND

Sommige mensen denken nog steeds dat een Jailbreak alleen maar is om illegale games te installeren…

Bijdrager
    seb88

Zou wel handig zijn zo net voor de zomer…

Kan ik weer in het buitenland tetheren zonder daar extra voor hoeven te betalen (tmobile)..

Bijdrager
    lekiam97
    HereIsTom op 10 mei 2012
    lekiam97 op 10 mei 2012

Ik speel eigenlijk toch geen spelletjes….

Wat heeft een Jailbreak dan met de spelletjes te maken? :slant:

Als je een jailbreak hebt, kun je via installous de betaalde apps gratis downloaden.

@unSound Io had er niet voor niets bijstaan: voor de andere tweaks (zoals androidlock, btstack en al die dingen) hoef ik het ook niet te doen

Bijdrager
    exilim

Je Apple TV jailbreaken maakt het dat deze veelzijdiger wordt en je tal van nieuwe mogelijkheden krijgt. Je kunt XBMC, Plex en Firecore Flash (Blackberry) installeren en daar is niets illegaals aan.

Bijdrager
    lekiam97
    exilim op 11 mei 2012

Je Apple TV jailbreaken maakt het dat deze veelzijdiger wordt en je tal van nieuwe mogelijkheden krijgt. Je kunt XBMC, Plex en Firecore Flash (Blackberry) installeren en daar is niets illegaals aan.

Dat klopt, maar ik had het over de iDevices.
    Ik snap dat voor sommige mensen erg handig kan zijn om hun ATV te jailbreaken, maar ik heb er persoonlijk niets aan. Al mn bestanden staan toch al in een formaat dat werkt op mijn iPad en iPod Touch, en de internetfunctie met Firecore werkt goed, maar het duurt heel lang om iets te doen( dan gebruik ik lieer mijn ipad)

Bijdrager
    deSpaanseRente

De jailbreak-community houdt zich helemaal niet bezig met het telkens weer een jailbreak te zoeken voor elke nieuwe release opdat iedereen illegaal apps zou kunnen downloaden hoor..

Jailbreaken an sich is absoluut niét illegaal. Apple is er niet blij mee en zal je idevice niet in garantie herstellen als die in gejailbreakte staat is, maar dat is iets volledig anders dan dat het illegaal zou zijn.

Bijdrager
    lekiam97

Als je betaalde spelletjes via installous download is het hartstikke illegaal.

Jailbreaken an sich niet ( in de VS wel trouwens)

EDIT: In de VS is het legaal, maar jailbreaken kan dit jaar in Amerika illegaal worden omdat de regeling dit jaar verloopt

Bijdrager
    Tim95

In de VS is dit ook gewoon legaal

Bijdrager
    exilim

Eigenlijk zou Apple in sommige gevallen heel blij met jailbreaken moeten zijn, want het succes van de appletv is mij inziens grotendeels te danken aan het feit dat deze te jailbreaken is.

Bijdrager
    KarelWillem

Leuk bedacht ja.:lol: En dat argument komt wel vaker voorbij.

Maar die 99 dollar voor een dergelijk apparaat is niet het verdien-model voor Apple natuurlijk.
    Dat is de verkoop en verhuur van content (althans; dat moet het zijn/worden).

Dus zo blij zal Apple niet zijn met dat jailbreaken van de Apple TV.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.