3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Slash

Unkown Error (-50)

Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn iPod, telkens als ik mijn foto’s wil laten synchroniseren zegt hij me dat er een ongekende error is; Unknown Error (-50).
    Ik heb al wat gezocht op het internet en op deze site, maar vind nergens een (duidelijke) oplossing.
    Iemand hier die wel wat weet?

Dank bij voorbaat :innocent:

Groetjes, Slash

Bijdrager
    Pieterr

Misschien heb je hier iets aan: http://forums.cnet.com/5208-7582_102-0.html?forumID=28&threadID=171259&start=15

I had the same problem: iPhoto albums did not show up in iTunes and syncing to my iPhone worked for all but the photos. Error (-50).

What worked for me worked was what others have said here, bad characters in the comments of my photos. A very easy way to find them was to look for the offending comments in the AlbumData.xml file (Pictures>iPhoto Library>AlbumData.xml). I did this by right-clicking (control-click) and selecting “Open with…” and choosing Safari (v3). This opened up the AlbumData.xml file, but as it was opening the long XML file, it stopped with an error on line blah blah.

All I did was to scroll down to the bottom of the page in Safari, and look for the last photo at the very bottom, then went to this photo in iPhoto. I deleted the comments.

I had to repeat the process 3 or 4 times, but got all the “bad” comments out and that worked!!

Bijdrager
    Slash

This page contains the following errors:

error on line 14208 at column 127051: Opening and ending tag mismatch: string line 0 and dict

Below is a rendering of the page up to the first error.

Dit staat bovenaan de pagina.
    Ik snap niet waar ik moet zoeken.
    Er staan een heleboel cijfers, maar er zijn noch lijnen, noch kolommen.
    Waar moet ik zoeken of wat moet ik doen?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.