9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    SantaCLW

Universal Dock Ipod als Externe Infrarood Receiver

Weet iemand of het mogelijk is om de universal dock met infrarood oogje te gebruiken om bijvoorbeeld frontrow te bedienen. Dus als je de universal dock aansluit op je IMAC zou je deze dan als “extern” infrarood ontvanger kunnen configureren!

Bedankt voor al uw reacties!

Bijdrager
    Uxmal

Waarom zou je dat willen, er zit en zat toch al een infrarood poort op je iMac?!

Bijdrager
    macker
    ”Uxmal”

Waarom zou je dat willen, er zit en zat toch al een infrarood poort op je iMac?!

Alleen op de nieuwere, mischien heeft hij wel een g4 of zo.

Bijdrager
    BenVG

dat is wat apple eens zou moeten maken. Een kleine USB IR receiver daar zou apple een hoop mensen gelukkig mee maken. Kunnen ze gelijk iedereen met een mac laten genieten van Front Row

Bijdrager
    DJ

nope…

frontrow draait amper op een G4…

laat staan een G3….

Bijdrager
    Guido Cornet

front row draait perfect op mijn mac mini g4 hoor. Geen probleem mee.

Bijdrager
    vishaakje

Ik zou idd ook heel graag frontrow op mijn powerbook g4 willen met de universal dock als ir receiver…
    Kan ik weer wat kaakjes laten vallen tijdens het laten zien van m’n vakantiekiekjes of bij een presentatie met keynote:)

Bijdrager
    Uxmal

Het is allemaal wel grappig, maar je gebruikt het eigenlijk nooit. Behalve een keertje voor je vrienden om te zien wat het kan. Maar je gaat het pas gebruiken als je er films mee kan kijken vanuit een on-line database. Je mist dus niks en het is alleen maar een ‘willen hebben gevoel’ waarvan als je het hebt je er denk nooit gebruik van gaat maken. Wat natuurlijk welk super goed is is die dock voor je ipod en bij de stereo in de woonkamer. Ja dat gebruik je wel. :wink:

Bijdrager
    lowfi
    ”vishaakje”

Ik zou idd ook heel graag frontrow op mijn powerbook g4 willen met de universal dock als ir receiver…
    Kan ik weer wat kaakjes laten vallen tijdens het laten zien van m’n vakantiekiekjes of bij een presentatie met keynote:)

Als je een bluetooth telefoon hebt kan dat ook prima met sallingclicker

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.