19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

Unison loopt steeds vast

Hi,

Ik krijg de volgende melding steeds als ik via Unison 2 aan het downloaden ben :

Ik krijg deze melding steeds sneller ,in het begin bleef het downloaden na de melding gewoon door gaan nu stopt hij er direct mee , krijg het bekende draaimolentje dan te zien .

Mijn instellingen zijn :

Staat er misschien iets niet goed heb mn gegevens login naam en wachtwoord opnieuw ingevoerd maar geen verbetering, graag hulp hiet in , ik ben een leek met het downloaden opdee manier doe het hogstens 4/5 x per jaar , aub leken taal:lol:

Bijdrager
    MichelSchreurs

Heb je al geprobeerd om een andere newsreader (ik gebruik altijd SABNZBD+) te installeren en gebruiken? Anders kun je ook Unison verwijderen en opnieuw installeren, werkt wellicht.

Bijdrager
    ramrod

Nee als leek zijnde ben ik blij dat dit ,tot nu toe werkt , ik heb wel voor dat ik begon de laatste update van Unison er op gezet , wellicht dat daar het probleem zit ?

Bijdrager
    MichelSchreurs

Zou kunnen – ik ken het programma niet. Je weet zeker dat er geen storing zit bij jouw newsserver die dit soort dingen kan veroorzaken? Ik heb dat namelijk gehad met (de nieuwsserver die door XMSnet glasvezel wordt verzorgd, naam ff kwijt), eerst af en toe een dergelijke melding en erna een storing van meer dan een week.

Bijdrager
    nookie

Bel Eweka eens op:

http://www.eweka.nl/nl/contact/

Ik heb wel eens een ander newsreader adres gekregen om te testen of het wel werkte.

Bijdrager
    MacSjon

Bij mij helpt het als ik de ssl server kies (newsreaderssl.ewaka.nl volgens mij en een vinkje zetten bij Use SSL). Ik zou thuis moeten kijken voor de exacte instellingen want ik ben ook geen kenner.

@ MichelScheurs: ik geloof niet dat TS over wil op SABNZBD+ als je eenmaal gewend bent aan Unison2. Dat programma is zelfs te begrijpen voor downloadkneuzen zoals ik.

Bijdrager
    MacSjon