5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dijkie

Unison blijft oude downloads herstarten

Beste medeforummers,

Op dit moment draai ik unison 2.1.6 met veel plezier. Echter heb ik een probleem: Als ik unison uitzet en herstart dan start ie alle oude downloads die ik al een x gedownload heb, of die ik wel gestart heb maar nooit heb afgemaakt ( en ook niet heb willen afmaken). En dat komt niet omdat ik de optie save en quit aanvink als ik afsluit. Weet iemand hier een oplossing voor?
    Heb heel unison al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar dat is niet de oplossing.

Alvast bedankt.

Moderator
    Night

Ik denk dat dit juist de kracht is van het programma: het automatisch doorgaan waar je gebleven bent.
    Wil je dat niet, zorg dan dat alle downloads verwijderd zijn uit Unison die je niet (meer) wil gebruiken en/of al klaar zijn.

Bijdrager
    dijkie

Ik snap dat het een kracht is. Maar zoals ik al aangaf, geef ik als ik het afsluit aan juist niet op te slaan. En herstart ie ook downloads die al volledig gedownload zijn. Ik bedoel daarmee dat hij niet gaat downloaden maar wel in de lijst komt te staan dat die een keer volledig gedownload is.
    Daardoor heb ik nu een lijst van vele downloads waardoor het overzicht volledig kwijt is.

Bijdrager
    Stirf

Dan verwijder je ze toch?

Bijdrager
    dijkie

Dat doe ik ook maar als ik unison uitschakel en opnieuw opstart dan staan ze er weer. Maar kom er achter dat het een bug was. In 2.1.7. zit het niet meer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.