9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Drixels

unibody mbp geplooid

hallo iedereen ,
    gisteren is er iets gebeurt wat denk ik nooit iemand wil meemaken , mijn mbp is van de zetel gevallen.
    er is nu wel wat schade , het scherm is aan de rechterachterkant verbogen (aan de hoek)
    deze raakt nu ook de zijkant van de onderkant
    kan ik deze zelf rechtplooien of moet ik er mee leren leven ?

groeten ,
    dries

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Plaats eens een foto van de schade, dan kunnen we er misschien meer over zeggen:)

Bijdrager
    Muziekfan

Je bent niet de enige, ik heb zoiets ook gehad met mijn MBP.
    In eerste instantie leek het erop dat er niets aan de hand was. Alleen een kleine vouw in de linker onderhoek van het scherm.
    Maar… na een half jaar ofzo: van het een op het andere moment begon het scherm te verkleuren.
    Schade ruim E 400,= voor een nieuw scherm.

Bijdrager
    RamonV

ik neem aan dat je geen applecare hebt?

Bijdrager
    vraptor

@ramonv

ik neem aan dat je snapt dat dit soort dingen niet onder applecare vallen?

Bijdrager
    MFMD

@vraptor, het is afhankelijk van de hoogte van de val…een vriend van me liet z’n iPad van z’n bed vallen, ongeveer 40 cm en het scherm brak maar het viel wel onder applecare. Dus het is altijd de moeite waard om, als je applecare hebt even met Apple te bellen.

Bijdrager
    Moriarty

100% customer abuse, slaat nergens op dat Apple dit gaat vergoeden…

Bijdrager
    Drixels

hier zijn een paar foto’s aan mijn scherm is niks aan denkk ik , het is alleen een beetje ambetant.

/uploads/community/6e9fe396b6993c52906ea6e0e421b7236d3cb402_0.jpg

ik denk zelf dat het mischien beter is dat ik het zo laat , wat denken jullie ?
    binnenkort komt de nieuwe mbp dus zo lang werk ik er niet meer mee denk ik .

Bijdrager
    fonten

Als het je niet echt stoort dan zou ik er van af blijven voordat je nog meer schaden hebt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.