8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Janvw

Uneto-VNI Logo (elektro-bedrijven)

Wie kan mij helpen aan een .ai of .eps bestand van het Uneto-VNI logo?

Ik ben een huisstijl aan het maken voor een bedrijf die op korte termijn aangesloten wordt bij de Uneto-VNI, maar naar alle waarschijnlijkheid pas over een aantal weken het logo krijgt van Uneto-NVI zelf (bureaucratie… :? ). Ze willen wel graag z.s.m. de spullen naar de drukker doen.

p.s. Op internet staat alleen een 3K-bestandje, dus daar heb ik niet veel aan…

Bijdrager
    was frans

hier kun je hem downloaden.

sccs ermee!

Bijdrager
    MacBeer

Bijdrager
    HRH

Alsjeblieft.

Shit, velen zijn mij voor. Nou ja, je weet het nu.

Bijdrager
    MacBeer

Weet je wat nu zo vervelend is? Jan heeft vast de hele dag zitten te zoeken en bellen om een fatsoenlijk logo te krijgen. Als mensen van het bedrijf zeggen: ‘je kan het logo toch gewoon op de website vinden?’ zal hij van ergernis zijn haren uit zijn hoofd trekken.

Brandsoftheworld kende ik zelf nog niet.
    Deze zijn er ook nog:

http://www.roos-design.nl

en

http://logo.nino.ru

Horen thuis in de bookmarks!

Bijdrager
    HRH

logo.nino.ru is brandsoftheworld geworden, vandaar. :wink:

Bijdrager
    Janvw

tja, onze jan had wel op ‘brandsoftheworld’ gekeken, maar zat tijdens het zoeken waarschijnlijk met zijn rug naar het scherm of had zijn verkeerde bril op 8)

op de site van uneto-vni was ik trouwens niet veel verder gekomen MacBjorn, maar ook dat zal dan wel aan mijn bril liggen vandaag.

fijn dat jullie er zijn :wink:

Bijdrager
    MacBeer
    ”Janvw”

op de site van uneto-vni was ik trouwens niet veel verder gekomen MacBjorn, maar ook dat zal dan wel aan mijn bril liggen vandaag.

Nee hoor, ligt niet aan je bril.
    Ik heb wel vaker gehoord dat mensen je verwijzen naar de site van het bedrijg omdat op een website toch altijd een logootje staat.
    Dat dit een miezerig, vies, klein jpg – of – GIF bestand is waar je in druk niets mee kunt snappen ze niet.

Op zulke momenten zou ik willen dat ik een Magnum 9 mm had…. of op zijn minst een dosis Windows virussen die ik hun kan mailen… :)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.