7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    vriesela

UMTS voor Mac

Lees ik zojuist in de Telegraaf:

Umts voor Mac
    AMSTERDAM – Vodafone komt als eerste in Nederland met zakelijke umts-diensten voor Mac-gebruikers. De Mobile Connect-datakaarten zijn compatibel gemaakt voor Apple.
    Deze uitbreiding zorgt ervoor dat bijna alle gangbare laptops gebruik kunnen maken van de hogere snelheden die mogelijk zijn via deze umts-datakaart. De Mac-laptops worden veel gebruikt door mensen met een creatief beroep. Buiten het bereik van het umts-netwerk schakelt de Mobile Connect-kaart automatisch over op het gprs-netwerk.

http://www.telegraaf.nl/i-mobile/20169751/Umts_voor_Mac.html

Bijdrager
    Bob Ross

Lekker op tijd ook, hierover heeft al he teen en ander gestaan op de frontpage hier…

Bijdrager
    tennapel

Ik neem aan dat dit alleen voor Powerbooks geldt, die een PCMCIA slot hebben?

Of werkt het anders dan de KPN-kaart die al een paar keer besproken is op de voorpagina?

Bijdrager
    MedahOSX

Helaas heb een 12″ geen pcmcia slot, dus dat word toch een umts of edge phone via bluetooth. naja scheelt weer software en uitstekende dingen:)

Bijdrager
    Sbojevets

Ik wacht lekker even met dat UMTS. Als over een jaar het niet echt aanslaat gaan de prijzen lekker naar beneden en dan heb je waarschijnlijk UMTS voor een prikkie. Niet dat het nu erg duur is: € 75 euro per maand bij KPN geloof ik. Wel in combinatie met een 2 of 3 jarig abbonement.

En ja alleen voor de “grote” Powerbooks is deze kaart beschikbaar. Maar als je een 12″ hebt gekocht of een iBook dan zal je wel geen behoefte hebben gehad aan een PCMCIA slot, toch?

Wees in dit geval geen early adapter, alleen als je poen zat hebt, en wacht tot de nieuwigheid eraf is!

Bijdrager
    Double_UK
    ”dreamlab”

Niet dat het nu erg duur is: € 75 euro per maand bij KPN geloof ik.

:roll:

Bijdrager
    Sbojevets

Wel duur? Ik heb het ook niet even extra uit te geven elke maand aan zoiets nee, maar gezien een telefoon of internet abbonement op ±40/50 euro ligt per maand tegenwoordig is dit geen extreem hoog bedrag toch?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.