7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Darkgnome

Ultrastar Deluxe

Beste mensen,

Ik ben onlangs op kamp gegaan en een van de mensen had op haar (windows) laptop Ultrastar Deluxe mee. Een free source vorm van Singstar. Nu mijn vriendin vond dat super, het is ook iets fijn en binnenkort gaan we op familieweekend dus je kan zelf al raden wat het idee is. Nu, ik download het programma bekijk een uitleg hoe je songs moet toevoegen op youtube maar het mapje dat er zou te horen staan is er niet. Probleem…

In het zoeken heb ik echter wel al een map gevonden onder /gebruiker/muziek/ en dan natuurlijk Ultrasound deluxe. Ik heb meteen een mape songs aangemaakt en dan een van de gratis downloads gedownload en er in gestoken. Wat blijkt dit werkt! Maar ik wilde nu zelf een lied toevoegen, ik doe wat de tutorial mij zegt, start het spel op en dit werkt weer niet…

Heeft er iemand ervaring met dit programma en hoe het werkt? Want ik begin er mij dood aan te ergeren dat ik niet vind wat ik mis aan het doen ben… Of als er iemand het zelf wil downloaden en uitproberen laat me aub weten wat ik mis doe…

Bijdrager
    Hansi2124

Is er ook een Mac-versie van dan? Ik kan er niets over vinden…..

Bijdrager
    SanderTreur

En hier dan?

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, daar wel inderdaad.:wink:
    Het programma is al een paar jaar niet geupdate, dus of het met de huidige Lion of Mountain Lion soepel werkt, is de vraag.
    Kies dan wel de versie voor deze OS X van 51.3 MB
    De andere is voor oudere systemen.

Bijdrager
    SanderTreur

Dat is alleen z’n vraag niet :p.

Bijdrager
    Darkgnome

Haha, maar ik denk dat het vooral goed nakijken is hoe alles benoemd is etc.
    Een ervaren gebruiker zou handig zijn aangezien het syncroniseren van de liedjes soms beter zou moeten.

Bijdrager
    Hansi2124

Jouw reactie gaf daar evenmin antwoord op.:evil:
    Misschien kan Darkgnome het opnieuw downloaden en installeren?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.