4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Joop Vos

Ultimate Ears Super.fi 3 op een iPod Shuffle … !?

Kan dat en hoe zijn de ervaringen? Ik ben ge├»nteresseerd omdat ik heb gelezen dat ze zeker ook voor jazz en klassieke muziek geschikt zouden zijn. De meegleverde witte doppen van Apple geven naar mijn mening te weinig ‘klankdiepte’ of hoe dat ook heten mogen! Andere oordoppen-tips speciaal voor deze muzieksoorten zijn van harte welkom.

Bijdrager
    Powerfull

Waarom zou dit niet op een ipod shuffle passen? naar mijn weten maakt het niets uit wat voor headphones je erin plugged, zolang de plug er maar in kan!

Ik weet niet precies of ze voor klassieke muziek geschikt zijn, maar sennheiser headphones zijn zeer goed!

Bijdrager
    demandiebakt

als je echt op een shuffle wilt luisteren zijn goede in ear plugjes van senheiser of shure naar mijn mening erg aan te raden. echter de genoemde muziek luister ik toch liever met een goede koptelefoon van b.v. akg op een fijne versterker.

Bijdrager
    Faure
    ”demandiebakt”

als je echt op een shuffle wilt luisteren zijn goede in ear plugjes van senheiser of shure naar mijn mening erg aan te raden. echter de genoemde muziek luister ik toch liever met een goede koptelefoon van b.v. akg op een fijne versterker.

Ik denk dat het doel van de oordopjes en de shuffle niet is om thuis in de woonkamer te zitten :). En een versterker in de trein.. ja dat is ook zo onhandig in de spits he:D .

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.