5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    K83N

ultimate ears snoer vervangen..

ik ben de trotse eigenaar van een paar ue superfi 5eb oordopjes en tot nu toe zeer tevreden alleen niet over het kabeltje.. die is namelijk aan 1 kant kapot.. nou is het gelukkig mogelijk om het snoer heel makelijk te vervangen.. echter hoe komt ik aan zo’n snoer? als ik het op de site zelf bestel komt er 65 dollar aan verzendkosten overheen, hetgeen ik nogal duur vind voor een snoertje van 20 dollar.. kan iemand me misschien vertellen hoe ik hier op een wat gemakkelijkere en voornamelijk een wat goedkopere manier zo’n snoertje kan bemachtigen?

Bijdrager
    Turbanus

:? Eh… ik kost 55 euro per uur…. dan nog de materiaalkosten en het verzenden… kom je a snel op 85 euro natuurlijk….:o :wink:

Bijdrager
    Yaris

Volgens http://www.ultimateears.com/custom/Intl_Distributors.htm kun je hun produkten ook in Nederland verkrijgen.

Bijdrager
    K83N

ah niet eens gezien op die site.. heb maar even mailtje gestuurd naar die nederlandse distributeur.. hopen dat zij me verder kunnen helpen.. in elk geval bedankt :)

Bijdrager
    vegeta

Sinds kort is qables.com een officiele reseller van UE.
    Daar kosten ze 25EUR per snoer, enkel in wit en zwart (dus gene transperante)
    Ik geloof dat ze zelfs gevestigd zijn in Nederland :), dus scheelt al een pak in verzending.

Heb je gecontroleerd dat de kabels goed/juist zijn aangesloten.
    Op de koptelefoon zelf staat een bultje en op de kabel staat er ook eentje over een grotere lengte.
    Die “bultjes” moeten allebei op 1 lijn staan, anders is het geluid soms uit fase.

Sinds enkele dagen troste bezitter van super.fi 5 pro.
    De eerste indruk was slecht, de tjoepen waren allen te groot dus geen goede afsluiting. Ze klonken slechter dan mijn paar B&O A8:?
    Maar vanaf het moment dat ik ze anders droeg (de kabeltjes verwisselen L<>R en de koptelefoon ook omgekeerd L in Rechteroor,… ).
    Zeer goede afsluiten & amai het geluid :P, ik geloofde mijn oren niet :P

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.