9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ElTollo1978

Ultieme AV Receiver voor Apple Music?

Iemand suggesties? Het liefst een geïntegreerde oplossing in de receiver zelf dus, ik snap dat er tweaks/wegen zijn via Apple TV :).

Bijdrager
    KarelWillem

Ik geloof niet dat er receivers zijn met geïntegreerde Apple Music oplossing.
    Zou met oog op toekomstbestendigheid ook niet zo’n lekker idee zijn denk ik.

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    McMeller

Hier inderdaad al jaren tevreden gebruiker van een AV-receiver met AirPlay. Zolang Apple AirPlay ondersteunt in Apple Music is je AV-versterker hier niet onderhevig aan. Lekker universeel en eenvoudig want de Mac/iPad/iPhone doet het werk en het belandt vanzelf op je speakers.

Bijdrager
    computer space

Ben bang dat AV Versterkers de smart-TV achterna gaan: softwarebloat, hackable, traceable and planned obsolescence. Doe mij maar een oud beestje. Paar optische ingangen is meer dan zat. Ik wens je succes om met je oren verschil te horen tussen een DTS-HD core stream over optisch en het volledige MA signaal over HDMI. Beide zijn al zo subliem, daar hebben 9 van de 10 niet eens geschikte speakers voor.

Bijdrager
    EdPOD

Heb net een Denon AVR-X4200w, naast muziek ook geweldig voor films.

Streamt via Airplay vanaf iPhone of iPad, maar mooier werkt de AppleTV 4 gekoppeld aan de receiver i.c.m. Apple Music.
    Browsen door de catalogus werkt heerlijk, er is toch echt geen mooiere interface dan de Apple TV.

Ben alleen nog op zoek hoe ik Dolby Atmos en DTS:X kan afspelen via Apple TV.. Is nl. nog niet mogelijk omdat ‘bitstream’ niet wordt ondersteund door AppleTV..:-( Infuse speelt wel DTS-HD en Dolby TrueHD. Ook mooi voor concert videos.

Zie: Infuse
    https://support.firecore.com/hc/en-us/articles/217735707-Audio-Options-tvOS-

Mocht er iemand weten hoe je ATMOS en DTS:X kan afspelen via AppleTV dn hoor ik dat graag. (Mogelijk beter in apart topic vragen)

Bijdrager
    EdPOD

Net mijn vraag nog in een apart topic neergezet.

Dolby ATMOS en DTS:X (object based surround) afspelen via AppleTV ?

Bijdrager
    ElTollo1978

Hoe heb je de AVR-X4200w gekoppeld met je AppleTV 4, @EdPOD?

Bijdrager
    EdPOD

ElTollo,
    Via HDMI aangesloten. Ethernet naar Nas.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.