8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    OLT

UKiVPN + Hulu/ABC = werkt niet meer?

Hallo allemaal,

Ik gebruik UKiVPN in combinatie met Plex en dus ook Hulu, zoals hier: http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4167.

maar sinds kort ziet de site van ABC dat je dus niet echt een Amerikaanse IP heeft. Heeft iemand anders dit ook? En dus, wat te doen en/of suggesties?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    jan-willem boot

Heb hetzelfde probleem.

Bijdrager
    csteelooper

Dan is de IP Range die UKiVPN uitgeeft op een ‘black list’ komen te staan bij ABC… Ik heb wel ooit BBC iPlayer gekeken met behulp van een proxy server. Misschien is dat anders iets?

Weet iemand trouwens of UKiVPN nog wél werkt met iPlayer?

Bijdrager
    OLT

Ja, werkt. Ik heb het net even geprobeerd, en UKiVPN werkt nog wel met BBC iPlayer.

Bijdrager
    OLT

Aha!

Heb een mailtje gestuurd, en de heren (of dames) van UKiVPN hebben me een mailtje terug gestuurd met een nieuw IP-adres. Dus dat is de oplossing, Jan-Willem.

Bijdrager
    jan-willem boot

Heb inmiddels ook een nieuw IP adres via de mail ontvangen. Het vreemde is dat het op mijn iMac goed werkt, terwijl ik op mijn Macbook Pro met precies dezelfde instellingen geen verbinding krijg. Iemand een idee?

Bijdrager
    JM-Y

Hotspot shield schijnt ook goed te werken (heb het zelf nog niet geprobeerd.)

Bijdrager
    ilseke

Zijn er meer mensen die dit probleem nog steeds hebben? Heb een nieuw IP adres gekregen een tijdje geleden, maar geen van de US ip adressen lijken meer te werken… UK weet ik niet, want daar woon ik dus met iplayer heb ik geen probleem.
    Heb gisteren weer een e-mail gestuurd naar UKiVPN.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.