10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    meesje

Uitzetten AppleTV3 na update 5.1

Sinds afgelopen vrijdag heb ik een Apple TV3. Volgens mij zat er versie 5.0.1 op. Gisteren heb ik de update naar 5.1 er op gezet.
    Wat me op valt is dat je de AppleTV3 nu met de play/pauze (lang ingedrukt houden) uit moet zetten. Als ik me niet vergis, was dit met de ‘OK’ knop (de knop middenin tussen de pijltjes toetsen).

Hebben jullie dit ook ervaren?

Bijdrager
    Niels

Dat klopt. Even wennen, maar het maakt mij verder niet uit

Bijdrager
    meesje

Het maakt mij eerlijk gezegd ook niet veel uit, maar het was voor mij wel even schrikken. De eerste keer haalde ik het voedingssnoer los…..
    Toen maar de andere knoppen geprobeerd.

@NielsDam: thanks voor de bevestiging.

Bijdrager
    friesappeltje

Oke, bedankt!
    Ik moest gisteren ook zoeken. Kon de ATV niet meer uitkregen op de normale manier en moest via ‘Instellingen’ en de optie ‘Uitzetten’ (of zoiets… doe het nu uit mijn hoofd) de ATV uitzetten. Was een beetje omslachtig.
    Uitzetten via ‘play/pauze’ is even wennen maar daar is heel goed mee te leven!

Bijdrager
    CloseMe

friesappeltje.
    Ik wist eerst helemaal niet welke knop ik moest indrukkenom mijn AppleTV3 uit te zetten.
    Nu ontdekte ik dat ik een paar seconden moet drukkenop de Pauze toest. Rechts van de menutoets.

Bijdrager
    macpro

Een AppleTV zet je toch niet uit?
    Die zet je in een sluimerstand maar daar springt ‘ie vanzelf ook in na een tijdje niet gebruikt te zijn.

Bijdrager
    meesje

Je hebt gelijk. Het is inderdaad de sluimerstand die ik bedoelde. Nu dus via de play/pauze knop lang ingedrukt houden.

Bijdrager
    macpro

Ik was al bang dat ik iets gemist had.
    Mijn AppleTV’s van de 3e generatie laat ik altijd aan staan en die gaan dan vanzelf wel sluimeren.
    De 1e generatie AppleTV’s zet ik wel altijd uit, want die vreten in de sluimerstand nog zo’n 20 Watt en dat is gewoon veel te veel.

Bijdrager
    Starshine08

Hoeveel seconden is lang?

Mvgr
    Nico

Bijdrager
    pruus

Wel even in instellingen aanpassen!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.