11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    jopie huizinga

uitzendinggemist problemen; error creating unique tmp file

ok, ik probeer het maar weer;

tot 2 week geleden probleemloos uitzendinggemist gezien.

nu problemen: error creating unique tmp file

heeft iemand hiervoor een oplossing; en ja, ik heb uitgebreid de oplossingen bestudeerd en uitgeprobeerd die voor mij zijn aangereikt, maar helaas de zaak nog niet aan de praat…

thanx! Jopie

Bijdrager
    macmike

Klopt het werkt niet meer bij uitzending gemist. Iedereen in de wereld schakeld over op Flashvideo maar bij de omroep gaan we weer terug naar de jaren 90. Ook de optie flip for Mac werkt niet. Ik heb ze al een mail gestuurd en dit voor gelegd. Helaas komt er dan een mailtje retour met de mededeling dat er geen personeel is om de mail te beantwoorden…. Zet er dan geen emailadres op de site denk ik dan.

Bijdrager
    marty1_99

Ik heb begrepen dat ze binnenkort ook Quicktime gaan doen, maar ondertussen alvast Real eruit gedonderd hebben, en WMV werkt bij hun niet met Flip4mac.

Even geduld hebben, lijkt het. Maar wie er op het idee gekomen wat werkt eruit te gooien voordat je iets nieuws draaiend hebt..

Bijdrager
    Timon

met flip4mac inderdaad geen resultaat, maar als je in de broncode van de pagina kijkt en de link naar
    het .asf bestand kopieert (appeltje F en zoeken naar .asf) naar Windows Mediaplayer 9.0 (te downloaden bij mactopia.com:
    http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx?pid=download&location=/mac/download/misc/winmp_osx.xml&secid=80&ssid=8&flgnosysreq=True), dan doet ie het wel.

Bijdrager
    jopie huizinga

@pumbaa

dat heb ik dus ook geprobeerd, maar weer die rottige tmp file mededeling…

Bijdrager
    leavestone

In je system preferences (systeem voorkeuren) bij Flip4Mac, use
    Flip4mac internet plug-in uitschakelen. Browser opnieuw aan,
    nu werkt het weer als lang geleden slechte qualiteit beeld geen
    fullscreen optie en af entoe haperende content. :cry:

Maar ja beter iets dan niets.

Heeft imand al met crossover geprobeerd?

Smacht naar de mpg4 content 8)

Bijdrager
    jopie huizinga

het vreemde is trouwens dat op het werk 1 station geen problemen heeft met uitzendinggemist.nl
    het verschil is dat ik daar kan ‘streamen’ en ook kan doorspoelen.
    zou dat met de snelheid van de internetverbinding te maken kunnen hebben?

Bijdrager
    machans

ik heb al naar 3 omroepen gemaild NOX / AVRO /VPRO . Gewoon met z’n allen klagen.
    Mijn ervaring is dat WMP gewoon slechter werkt. je kan goed vergelijken REAl versus WMP bij de site VARA” onder de tram”

Real werkt prima maar WMP heeft een latency   en het beeld gaat dus blokken bij gebrek aan informatie het geluid is ook veel minden met WMP.
    Zou dat ook met windows zo slecht zijn. Ik zit zelf in de grote netwerken dus IT en ik weet hoe knullig soms projecten worden aangepakt ik heb ze dan ook bericht dat het wel lijkt, dat ze het niet getest hebben.

De publieke omroep doet gewoon mee met de meansteam “windows” te steunen, je zou opensource verwachten.

Eigelijk is dit een zaak voor de politiek dus gewoon flink mailen, hielp bij de belastingdienst ook

Imac700 / adsl 1500

Bijdrager
    iGeysir
    ”leavestone”

In je system preferences (systeem voorkeuren) bij Flip4Mac, use
    Flip4mac internet plug-in uitschakelen.

dat kan bij mij niet (vinkje is grijs en niet klikbaar)

Bijdrager
    bommels

@jopie:

Je kunt dit probleem omzeilen door vanaf een beheerdersaccount te werken. Als het goed is staan ergens in de WMP mappen, of zelfs in de hoofdmap van je opstartschijf, een paar mappen met namen als 502 of iets dergelijks. Die kun je verwijderen voordat je WMP opstart.

Het illustreert maar eens te meer dat microsoft geen enkel idee heeft wat veilige software is. Het is toch van de gekke dat een applicatie files wil schrijven op een plek waar alleen beheerders dat mogen, ipv gewoon in de homedirectory van een gebruiker?!?!

suc6 bart

Bijdrager
    Japii

Snap niets van jullie problemen,heb hier gewoon een G5 met mediaplayer en kan gewoon naar uitzending gemist kijken.
    Live uitzendingen,het is allemaal geen probleem.:D

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.