7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    de wouzer

uitzending gemist loopt steeds vast

Ik kijk soms tv op mn macbook. Helaas gebeurt het regelmatig dat halverwege het programma niet meer doorgestreamd kan worden. Er komt geen nieuwe informatie binnen. Ik dacht altijd dat dat een fout was van uitzendinggemist, maar nu hoor ik om mij heen dat niemand daar last van heeft. Ik denk dus dat het aan mij of aan mijn computerinstellingen ligt. Weet iemand wat ik kan doen om dit te voorkomen?

Bijdrager
    awesomemac

Kijk of je instellingen goed staan:

En download het extra programmaatje van Flip4Mac om het streaming te kunnen doen:

http://flip4mac.com/downloads/wmv_components/F4M_CSM_Utility.zip

Bijdrager
    de wouzer

die staan bij mij precies hetzelfde

Bijdrager
    awesomemac

En die utility heb je ook? Bij welke uitzending loopt het vast en zie je de stream bufferen aan het begin of zie je het laden?

Bijdrager
    christiaans

Ik heb bij Browser, open quicktime aan staan. Werkt erg goed bovendien kun je dan gemakkelijk naar fullscreen. Wellicht dat het ook het laden verbeterd.

Succes

Bijdrager
    de wouzer
    ”awesomemac”

En die utility heb je ook? Bij welke uitzending loopt het vast en zie je de stream bufferen aan het begin of zie je het laden?

welke utility?
    hij buffert in eerste instantie gewoon binnen, maar na een tijdje stopt de lijn met binnengehaalde info en dan loopt het play ding vanzelf tegen het einde van de lijn aan….

Bijdrager
    awesomemac

Zie dan dit ook staan?

en als het afspeelt is de hele balk grijs?

Overigens kan je bij Uitzendinggemist van de publieke omroep ook Quicktime kiezen. Niets bufferen en gaan.

De utility die ik bedoel staat in mijn eerste bericht, de link.

Flip4Mac is dus nodig als je de streams via Windows Media afspeelt en niet als je het afspeelt via Quicktime.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.