11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Ratz

Uitzending gemist fullscreen?

Uitzendinggemist.nl zou je fullscreen moeten kunnen kijken door dubbelklik op het scherm.
    Dan springt ‘ ie bij mij alleen op pauze….. hmmmmm
    Anyone?
    Thanks

Bijdrager
    1984

[command] F voor beeldvullend, (al heb ik hem ingesteld dat ik de uitzending kan bewaren, zodat ik hem later kan bekijken)

Bijdrager
    demandiebakt

in de laatste versie van quicktime kan dat dus gewoon, er is ook een widget voor om helemaal makkelijk te werken. even zoeken op het forum en je kan m downloaden.
    dubbelklikken in het scherm is echt heel erg “windows media player” dus daar hoef je niet aan te beginnen;)

Bijdrager
    Ratz

Thanks folks; 1984 …. ik heb dezelfde settings als bij jou zie ik (alleen is de ‘ use Flip4Mac WMV Browser plug in’ wel aangevinkt maar blijft hij bij mij grijs….) en ‘ appeltje F’ doet bij mij niks hoor!

even voor de zekerheid:
    Ik open dus in uitzending gemist een link en dan is het blokje film dus in een hele setting met reclame, ernaast staat welke serie etc. etc. Open jij misschien een apart file-tje in Quicktime ofzo? Want daar zit ik niet in, of zit je net als ik in die grotere setting te kijken (ik weet niet hoe ik dat precies moet uitleggen maar het is in ieder geval niet alsof ik met de VLC player een Avi file kijk. er staat boven welke omroep, rechts welke programma etc.
    Volgens mij heb ik op deze manier ook niks aan een widget want ik kan nik slepen ofzo..

Wat doe ik nou fout?
    Hoop dat je mij kan helpen want via uitzendig gemist kijk ik lately best veel…… wil het fullscreen bekijken.
    Muchios gracias

Sleutelbeheerder
    Night

Downloaden van een film kan door op het driehoekje te klikken, rechtsonder het filmpje

Bijdrager
    Ratz

AAaahhh! Thanks night!, yep dan staat ‘ ie op het bureaublad en kan je hem in Quicktime openen en yep, dan is ‘appeltje F’ fullscreen! Pfff ik zat veel te moeilijk te denken…
    Maar oooooeps wat een slecht beeld op de 20″! blokken! Is daar wat aan te doen wellicht…..

Bijdrager
    1984

Ja de beeldkwaliteit is wel stukken minder als in de periode dat het nog in Real werd uitgezonden ([size=9:3179f3ebe8] je hebt er wel een RealPlayer voor nodig om het te bekijken[/size:3179f3ebe8])
    Oordeel zelf : http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/jansenopjacht/bb.20070202.rm
    Voorlopig je stoel ± 2 meter van het scherm plaatsen en dan valt er redelijk naar WMV te kijken

Bijdrager
    pch

Allemaal leuk en aardig maar bij mij stopt de opname steeds na een paar minuten, zowel rechtstreeks in QuickTime als op FrontRow. Kan het zijn omdat ik die nieuwste Flip4Mac voor Leopard/OSX-10.5 heb gedownload i.p.v de gewone? Dat werd anders wel aanbevolen op te doen zeggen ze…
    Ik zie bij player nl. ook niet “create streaming video”, misschien heeft dat er mee te maken?

Gr. Paul.

Bijdrager
    Nietzman

Vinkje plaatsen bij “Launch in Quicktime player”, zie de screenshots van 1984. Dan openen ze meteen in Quicktime en kun je Appletje+F doen, en hoef je ‘m niet eerst omslachtig apart op te slaan.

Dat ‘ie na verloop van tijd stopt zal wel simpelweg zijn omdat ‘ie nog niet helemaal down is geload. Of komt het bij meerdere filmpjes voor?

Bijdrager
    pch
    ”Nietzman”

Vinkje plaatsen bij “Launch in Quicktime player”, zie de screenshots van 1984. Dan openen ze meteen in Quicktime en kun je Appletje+F doen, en hoef je ‘m niet eerst omslachtig apart op te slaan.

Dat ‘ie na verloop van tijd stopt zal wel simpelweg zijn omdat ‘ie nog niet helemaal down is geload. Of komt het bij meerdere filmpjes voor?

of ik nou wel of niet een vinkje plaats bij “launch QT player”: hij start gewoon NIET in QT, blijft gewoon in dat venster in uitzendinggemist staan en er valt daar dus niets te vergroten. Kan dan idd opslaan als QT en dat heb ik dus al een paar keer gedaan en zelfs tot 2x toe de hele steam laten downloaden maar hij stopt gewoon steeds na een paar minuten, zowel rechtsreeks in QT als in FR. Nu heb ik ook Windows Mediaplayer voor de mac erop staan en heb ik Flip4Mac uit de programma’s in de prullenbak gesleept dus dat is eraf…Kom ik erachter dat het er dus nog steeds opstaat! Bij systeemvoorkeuren staat helemaal onderaan nog steeds zo’n groene cirkel “WMV” met daaronder de tekst Flip4Mac-WMV.
    Hoe haal ik dat nou helemaal weg? Ik wil de uitzendinggemist-stream nu eens met de Windows Mediaplayer starten, maar dat gaat zo dus niet lukken.

Gr. Paul.

Bijdrager
    Robbes

dit lijkt me fantastsich.. uitzendinggemist full screen… het irritante is dat ik alleen geen beeld heb als ik de stream opsla op mijn bureaublad en dan open in QuickTime… Iemand een suggestie?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.