14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    pjotr

Uitzendig gemist site ondersteund ios

Ik vond het altijd ongelooflijk irritant dat jein de uitzending gemist app maar een week terug kon kijken, maar onlangs ontdekte ik dat de site ineensios ondersteunde. Sommige video’s geven echter het bericht dat ze niet voor ios ondersteund worden en sommige zijn zowieso neit beschikbaar. Weet iemand of dit een officieel project is en of deze (vaak oudere) video’s nog ondersteund gaan worden.

Bijdrager
    KarelWillem

De site ondersteund niet ‘ineens’ iOS, maar doet dat in ieder geval al vele maanden.
    Maar eigenlijk al ruwweg zolang ik me kan herinneren.

Alles wat nieuw uitgezonden word, is altijd via iOS te bekijken.
    Bij archief-materiaal kan het inderdaad voorkomen dat er uitzendingen niet op iOS werken.
    Maar vanaf 2009 is het meeste zeker al op iOS te bekijken.

Bijdrager
    KarelWillem

N.b.: Dit is vanzelfsprekend een officieel project.
    Gewoon van de Nederlandse omroepen dus.

Of dacht jij dat er ergens een enthousiaste hobbyist al die filmpjes zit te verzamelen?!

Geblokkeerd
    HereIsTom

Wat is het adres precies dan, want hier werkt hij niet op de iPad?

Bijdrager
    KarelWillem

http://www.uitzendinggemist.nl

Maar dat had je zelf ook vast al verzonnen?:wink:

Geblokkeerd
    HereIsTom

Ja die had ik inderdaad:wink: Maar daar krijg ik overal dat ik Silverlight moet installeren?

Bijdrager
    KarelWillem

Als ik op de iPad de link vlak boven je aanklik, kom ik op de site en kan ik alles kijken zonder Microsoft Silverlight.

Geblokkeerd
    HereIsTom

Strange, dat moet ik eens nakijken :slant:

Edit; Gevonden, de browser stond op desktop mode:lol:

Bijdrager
    KarelWillem

??:lol:

Desktop Mode is iets wat zou kunnen voorkomen dat sites in een mobiele versie getoond worden op mobiele apparaten.

Ik ken de instelling niet op iOS en zeker niet in Safari? Of mis ik wat?

Bijdrager
    ipieter01

Er zijn ook nog andere browsers zoals Skyfire. Die heeft een desktop-mode ingebouwd. Ik denk trouwens dat die site al anderhalf jaar ook een ipadversie heeft. Toen was het nog beta.uitzendinggemist.nl. Daarvoor hadden ze nog niet eens een iPad-app en kon ik alleen maar op mijn iPad kijken via de iPhone-app.

Bijdrager
    Afroman

Misschien niet geheel onnuttig om te melden maar ze kampen nu wel met eenstoring.

Bijdrager
    KarelWillem

De storing is alleen in de app.
    Niet op de site.

Nog een reden om die app NIET te gebruiken.:wink:

Bijdrager
    jesper211232

als je op desktop mode kan je gewoon de instellingen veranderen.
    doe ik ook altijd op de ps3, selecteer je flash in plaats van silverlight.
    onder de video staat instellingen en daar kan je het aanpassen.

Geblokkeerd
    HereIsTom

Ik gebruik de Dolphin Browser App op de iPad, werkt perfect. De uitzendinggemist site ziet dus het verschil tussen desktop en iOS mode en bij desktop mode heb je dus Silverlight of Flash, wat beide niet werkt op de iPad.
    Maar even uitschakelen van de desktop mode en het werkt wel op de iPad:wink:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.