22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    onleon

Uitverkocht

Na lang wikken en wegen besloot ik er vandaag voor te gaan….ik werd wakker en dacht vandaag ga ik een ipod kopen, en toch maar de nieuwe 20 gb, ipv de mini. Dit was het resultaat:
    Denieuwemacwinkel: Alle ipods volledig uitverkocht.
    Machouse Raadhuisstraat: Ipod volledig uitverkocht, de laatste mini werd net verkocht aan de klant voor me in de rij.
    Apple Center CS: Een paar modellen vorige generatie en nog een paar mini’s. Nieuwe ipods uitverkocht.
    RAF Bijenkorf: Of ik op de Ipod intekenlijst wil…..alleen nog één 40 gb.
    Scheltema: Volledig uitverkocht.
    Afgelopen zondag vliegveld Gardermoen Oslo: Alles uitverkocht.

Het heeft blijkbaar niet zo mogen zijn, ik en de ipod:(

Bijdrager
    svreeburg

Volgens mij verkopen ze ‘m ook bij de V & D in Amsterdam!

good luck.

Bijdrager
    Sachin
    ”onleon”

Na lang wikken en wegen besloot ik er vandaag voor te gaan….ik werd wakker en dacht vandaag ga ik een ipod kopen, en toch maar de nieuwe 20 gb, ipv de mini. Dit was het resultaat:
    Denieuwemacwinkel: Alle ipods volledig uitverkocht.
    Machouse Raadhuisstraat: Ipod volledig uitverkocht, de laatste mini werd net verkocht aan de klant voor me in de rij.
    Apple Center CS: Een paar modellen vorige generatie en nog een paar mini’s. Nieuwe ipods uitverkocht.
    RAF Bijenkorf: Of ik op de Ipod intekenlijst wil…..alleen nog één 40 gb.
    Scheltema: Volledig uitverkocht.
    Afgelopen zondag vliegveld Gardermoen Oslo: Alles uitverkocht.

Het heeft blijkbaar niet zo mogen zijn, ik en de ipod:(

Jammer voor jou & iedereen die nu een iPod wil…

Bijdrager
    snipper

Ik volg het niet speciaal hoor, het geharrewar rondom die iPods, maar als ik me goed herinner zijn ze al maanden nauwelijks verkrijgbaar. Als je het een beetje gevolgd had, had je dat allang geweten.

Bovendien: Als je er éen wil hebben, bestel je die toch gewoon bij Apple zelf, online? Komt heus wel jouw kant op!:)

Bijdrager
    WebJ

Inderdaad snipper, zo doe ik het ook. Die van mij is inmiddels een week of wat besteld en het zal nog wel een paar weekjes duren voordat die er is (groene mini), maar ik loop nu in ieder geval niet alle winkels af te sjouwen voor zo’n ding.

Bijdrager
    MacBeer

Heeft de Bijenkorf geen iPods? In Eindhoven hebben ze ze volgens mij wel.

Bijdrager
    MacEagle

Tja ken het verhaal afgelopen donderdag in Amsterdam geweest, wou ook een i-pod 20 gb kopen maar bij Mac house zeiden zedat deze niet meer te verkrijgen was in heel europa niet.
    Tja de vrouw moest even bij de bijenkorf winkelen en ik kan zeggen dat ik achteraf heel erg blij was met die keuze, want ja hoor daar hadden ze de i-pod 4 generatie nog sorry voor diegene die na me kwam maar gelijk gekocht en ben er ontzettend blij mee.:mrgreen:

Bijdrager
    WebJ
    ”MacEagle”

nog sorry voor diegene die na me kwam maar gelijk gekocht en ben er ontzettend blij mee.:mrgreen:

Iedereen heeft er evenveel recht op.

Ik dacht dat je ze bij de Bijenkorf bijna alleen maar op bestelling kon krijgen… Althans, dat kreeg ik te horen van de man achter de balie toen ik er was.

Bijdrager
    MacEagle

Blijkbaar niet maar toen ik hun vroeg als ze de vierde generastie i-pod hadden zeiden ze eerst van niet, toen ik zei dat zo,n doos verdacht veel op leek werd er eerst ontkend, dus sjokte ik naar mijn vrouw toe ondertussen werd ik ingehaald door een verkoper en zei dat zich vergist had, en inderdaad ik kon hem zo kopen zonder een wachtlijst of zo tja mazzel mischien?

Bijdrager
    beammeup

maak ze gek,… en jezelf ook.
    Vrag er direct een imac bij,.. enne een 2,5GhZ G5, enne een iPod Mini, en een eMac, en een 30inch flatscreen,… moet jij eens kijken hoe vaak de verkoper z’n schouders op moet halen.

:evil:

Bijdrager
    onleon

Bedankt voor de tips! Ga nog even langs bij V&D, maar heb er weinig vertrouwen in.

En ja….ik wist heus wel dat ze moeilijk verkrijgbaar waren, maar kan het altijd proberen toch?
    En het “afsjouwen” van een paar apple stores in een straal van 1 km. vind ik echt geen straf hoor.

Bijdrager
    Yosemite

Ik was van de week bij Media Markt in Amsterdam en daar hadden ze er nog een heleboel liggen.

Bijdrager
    Zora la rousse

Loop in Amsterdam ook de Ceintuurbaan af. Daar zitten veel (PC)computerzaken.

Bijdrager
    Oupro

Welke producten van Apple zijn momenteel wel goed verkrijgbaar?

De iPod heeft blijkbaar moeite, de iMac is niet te verkrijgen meer, de eMac schijnt moeite te hebben. Voor alle andere modellen zal het in zo’n situatie ook wel moeilijk worden dan. Maar laten we het wel positief bekijken. Het wijst namelijk wel uit dat het momenteel weer heel erg goed gaat met Apple. En ook dat is wel eens anders geweest.

Verder komt het vanzelf wel weer goed hoor.

Bijdrager
    Jurriaan.

Hebben ze bij de dixons geen iPods meer???
    ‘k heb ze wel zien staan in het krantje

Bijdrager
    onleon

Bedankt Yosemite! Was mediamarkt bijna vergeten, heb hem daar gisteren eindelijk aangeschaft!

Bijdrager
    pch
    ”onleon”

Bedankt Yosemite! Was mediamarkt bijna vergeten, heb hem daar gisteren eindelijk aangeschaft!

Was dat in de MM Amsterdam-Arena???

Gr. Paul.

Bijdrager
    hiker
    ”WebJ”

Inderdaad snipper, zo doe ik het ook. Die van mij is inmiddels een week of wat besteld en het zal nog wel een paar weekjes duren voordat die er is (groene mini), maar ik loop nu in ieder geval niet alle winkels af te sjouwen voor zo’n ding.

Ik heb hem telefonisch besteld bij de Apple store en had hem na 10 dagen in huis, rechtstreeks uit China en gegraveerd (actie van Apple store). Keurig thuis bezorgd.

Bijdrager
    Zweefvliegerke

bij easyware (leuven, belgië) hebben ze toch nog zeker 30 ipod minis op voorraad (achter de balie zien staan) en ik denk dat daar ook nog wel wat gewone ipods te vinden zijn.

Bijdrager
    Julesss

Ik heb gister telefonisch een iPod 20gb Clickwheel besteld bij dixons, ze bellen me zodra hij er is.
    Dan haal ik hem gewoon zelf af. Bestellen op internet en thuisbezorgd krijgen vind ik toch wat minder leuk op één of andere manier…..:mrgreen:

Bijdrager
    itachi

ja idd de bijenkorf heeft ze….verkoper zei ook tegen mij dat hij ze neit had…alleeen de oude…dus ik vragen of ik die ff mocht zien.

nou de nieuwe heeft geen 4 knopjes dus ik wist cker dat het de nieuwe was

in de bijenkorf utrecht hebbben ze nog 4 x 20 gb

enJoy

Bijdrager
    hiker

In Den Bosch de mini en 40 GB op voorraad. tel. te bestellen of af te halen
    http://www.macintoys.nl/index.php

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.