5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Wi11art

Uitval batterij iPhone 5 (nog wel percentage)

Ik heb een vraag over de batterij van mijn iPhone 5, deze valt regelmatig uit terwijl het aangegeven percentage nog meer voldoende aangeeft. Scherm gaat direct op zwart, zonder het draaiende wieltje op het scherm. Wanneer ik hem vervolgens aan wil zetten geeft hij aan dat de batterij leeg is. Hang ik hem aan de lader, springt hij direct weer aan (geen opstartfase met het logo e.d.) en geeft hetzelfde percentage aan als daarvoor. Dit is gebeurt op 5% batterij maar ook op 17% en nog een aantal keren, vervolgens kan ik hem gewoon gebruiken.

Iemand die weet wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Bijdrager
    bvdabjorn

Volgens mij ligt het aan de batterij zelf.
    Ik zou er eens naar de Apple Store met gaan, die kunnen je meer vertellen. En kan je het misschien ineens laten maken.

Bijdrager
    MacAnarie

Laat m eerst maar eens een keer helemaal leeglopen waarna je m weer helemaal oplaad.

Gewoon gebruiken tot ie uitvalt en dan een uurtje laten liggen. De batterij wordt zo gekalibreerd.

Bijdrager
    Wi11art

Ik laat mijn iPhone zeker eens in de twee weken helemaal leeglopen waarna ik een tijdje wacht voordat ik hem weer oplaad. Echter blijf ik bovenstaande problemen met enige regelmaat hebben.

Bijdrager
    Exotic08

Eens in de twee weken helemaal leeglopen lijkt me niet heel goed voor de batterij…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.