11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Uitroeptekens

Om te schreeuwen!

Bijdrager
    Leander

Ja, met behulp van twee afspeellijsten kan je de met uitroeptekens gemarkeerde songs uitfilteren.

1) maak een gewone afspeellijst en geef deze een duidelijke naam, bijvoorbeeld “All Live Files (uitroepteken) -sleep alle muziek hierin”. Sleep alle nummers die in je Bibliotheek “Muziek” staan (onder de drie bolletjes linksbovenaan het iTunes-venster) in deze “All Live Files”-afspeellijst.

2) maak nu een slimme afspeellijst en geef deze bijvoorbeeld de naam “MISSING FILES (files met uitroepteken)”. Geef deze slimme lijst de volgende regels:
    –> Voldoe aan alle van de volgende regels”
    ——> Afspeellijst is “Muziek”
    ——> Afspeellijst is niet “All Live Files (uitroepteken) -sleep alle muziek hierin”
    “Werk direct bij” aanvinken.

Succes

Bijdrager
    rvanheukelum

Briljant

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    rolfmoesker

Ik weet niet exact wat je wilt en of de uitroeptekens wel echt missen op je harde schijf, maar er is ook een superhandig middeltje om de uitroeptekens automatisch te verwijderen: Super Remove Dead Tracks http://dougscripts.com/212

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    rolfmoesker

Hmmzzz… oops… ik zie nu inderdaad dat hij ze alleen verwijderd… excuses

Bijdrager
    rolfmoesker

Misschien is dit wat je zoekt: http://www.grumpytico.com/?p=1482

Bijdrager
    rolfmoesker

Wat overigens wel weer handig is van Super Remove Dead Tracks is dat hij een lijstje maakt van alle verwijderde “uitroeptekens”.

Als je dat lijstje nou even afloopt kan je de bestanden weer opnieuw op de juiste plek zetten… kost wel even tijd, maar dan heb je ook wat. Maar als dat lijstje 10.000 nummers omvat, kun je misschien toch beter de link uit mijn vorige post proberen.

Moderator
    unSOUND

Maar dan is de oplossing die Leander gaf dus veel makkelijker, want dan worden ze niet eerst verwijderd, en hou je dus de indeling in playlists en andere info…

Bijdrager
    Jesper

En wat is de vervolg stap als je alle nummers met een uitroepteken uit de muzieklijst wil verwijderen? Ik ben namelijk muziek aan het verwijderen van de harde schijf en daarom komen de uitroeptekens er bij te staan.

Moet ik alles selecteren wat een uitroepteken heeft en dan verwijderen?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.