6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Heijtink

uitnodigingen via Microsoft Exchange met de iPhone

Ik dacht voor een gehele week dat toen ik de iPhone had gekocht een smart phone had gekocht. Echter er ontbreken echt twee belangrijke punten.

1. Je kan niemand uitnodigen via email of calender via iphone voor een meeting.
    2. Je kan niet zoeken in je email account.

Is er al bekent wanneer deze functionaliteit op de iPhone komt?

Bijdrager
    Martijn Snels

Ik heb dit eerste al een hele tijd geleden ingediend bij Apple. Hopelijk komt dit met 2.2.

Bijdrager
    Heijtink

Ik kan me niet voorstellen dat apple deze telefoon probeert te verkopen aan de profesionele markt.

Een simpele vraag die meteen een hele business kan doen omzwaaien weg van de iPhone.

Bedrijf: “Kan ik ook uitnodigingen sturen naar mijn collega’s?” (Klinkt als een stomme vraag. Want je gaat er gewoon vanuit)
    Apple: “Nee”

Bedrijf: “Kan ik ook uitnodigingen sturen naar mijn collega’s?”
    BB: “Natuurlijk”

Wie oh wie zal dit bedrijf kiezen?

Bijdrager
    Martijn Snels

Apple, want je maakt ’t event aan in je kalender en eenmaal op kantoor aangekomen verstuur je je uitnodigingen vanuit iCal. Zo doe ik het althans altijd al.

Bijdrager
    sypie

Sommige mensen hebben inderdaad een vast kantoor, andere mensen ontmoeten elkaar langs de weg ergens in een boomhut. En daar valt vaak niet te synchroniseren…

Bijdrager
    Heijtink

@Martijn

Dan vind ik wel dat je het heel omslachtig doet. Als ik van een klant vandaan kom en ik wil als vervolg meteen een afspraak maken met meer collega’s om over het gesprek te evalueren. Wil ik meteen in de agenda’s kunnen kijken of ze uberhaubt kunnen en dan een uitnodiging te kunnen sturen. Dan kan ik meteen door naar huis en op kantoor worden al mijn uitnodigingen verstuurd en geaccepteerd of niet. Ik krijg reacties. Daar kan ik dan weer meteen op reageren en misschien een andere afspraak maken.

Erg jammer van Apple.

Als ik jouw verhaal zou vertellen aan mijn directeur zou hij ook denken van, hmm. En dit is wel vaker geweest met Apple. Ze bieden een oplossing maar ze maken het niet helemaal af. Waardoor slechtere producten toch aantrekkelijker worden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.