14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    avanti

Uitnodigingen versturen iCal vanaf iPhone 4: hoe gaat dat?

Ik wil graag uitnodigingen versturen vanuit iCal vanaf de iPhone 4 (iOS 4.0.2). Ik heb een MobileMe account.
    Maar bij aan het aanmaken van een nieuwe ‘event’ zie ik niet “genodigden” o.i.d. staan. Doe ik iets fout of moet ik eerst iets instellen?

Kan iemand mij daarbij helpen?

Bijdrager
    wverveer

Bij mij staat het wel…onder herhaal…

Bijdrager
    avanti

Bij mij staat het er niet. Ik heb “herhaal” en dan “melding”. Dus ik begrijp niet wat ik fout doe. Jij hebt ook een MobileMe account?

Bijdrager
    Rolf

Ik heb net wederom de calendar beta geinstalleerd (op MobileMe) nadat dat eerder nogal fout ging. NU lijkt het goed te gaan. En ik zie dat op mijn iPhone (4.0.2) opeens veel meer en andere opties verschijnen. Nu krijg ik bij een nieuwe afspraak, de afzonderlijke button ‘invitees’….

Ik kan niet meer checken of het mogelijk is uit te nodigen onder de button ‘herhaal’ zoals hierboven beschreven staat aangezien er dingen veranderd zijn sinds de calendar beta upgrade….maar daarbij kan het dus zonder enig probleem.

Bijdrager
    Rolf

Bijdrager
    wverveer

volgens mij heb ik op me.com wel de nwe beta calender…op mijn iphone zou ik het niet weten, ik zou niet eens weten hoe je die moet upgraden naar die beta..

Bijdrager
    Rolf
    wverveer op 30 augustus 2010

volgens mij heb ik op me.com wel de nwe beta calender…op mijn iphone zou ik het niet weten, ik zou niet eens weten hoe je die moet upgraden naar die beta..

Dat ging bij mij vanzelf. Maar mij valt wel op dat het ding BLIJFT updaten (dat wieltje bovenin). Ik hoop dat dat eenmalig is – maarja hoelang moet zoiets duren? – en anders kost dat wel veel batterij…..

EDIT: het valt wel mee. Hij is nu gestopt met het ‘lange’ updaten, en doet dat nu alleen kort als je de agenda aantikt. Zoals het hoort lijkt me.

Bijdrager
    avanti

Hoe kan ik die beta updaten dan?

Bijdrager
    Rolf
    avanti op 30 augustus 2010

Hoe kan ik die beta updaten dan?

De beta IS de update (of upgrade zoals Apple dat noemt). Als het goed is staat op je MobileMe inlog pagina aan mogelijkheid om de beta aan te vragen, anders zou je het zo moeten proberen.

Bijdrager
    avanti

Ik heb het gezien. Je moet je inschrijven voor de beta. Ik krijg dan een email als ik ‘m kan updaten dus afwachten.

Bijdrager
    klaas84

Iets meer dan een week geleden heb ik ook op de mooie beta knop links onderaan de pagina van me.com/calendar geklikt, maar heb daar vooralsnog geen nieuws op gehad.
    Ik weet ook niet of die aanvraag goed is gegaan. Als ik naar me.com/calendar/upgrade ga, kom ik automatisch weer uit op me.com/calendar. Is er een manier om te kijken of ik de Beta heb aangevraagd of dat ik ‘m opnieuw kan aanvragen?
    Ik zie nu namelijk die beta knop niet meer staan bij me.com/calendar.

Bijdrager
    avanti

hoi Klaas, dat duurt ongeveer 1 tot 2 weken. Was bij mij ook. Heb je ook Snow Leopard?

Bijdrager
    klaas84

Ja, ik heb Snow Leopard. Ik heb de iPhone 4, met de nieuwste firmware, en hoop na de upgrade naar Beta, dat ik ook vanaf mijn iPhone invites kan versturen.
    Dus ik zal nog heel braaf afwachten.
    Wel jammer dat ik geen bevestigingsmail heb gehad o.i.d. dat ik nu dus niet weet of ik ├╝berhaupt in de upgrade groep kom te zitten of niet. Daarom weet ik nu dus ook niet of alles wel/niet goed is gegaan.:)
    Maar dan wacht ik eventjes..
    Of hebben jullie wel een mail gekregen omtrent de Beta aanvraag?

Bijdrager
    avanti

Nee, ik had ook geen email ontvangen. Komt goed. Het schijnt dat je dan ook vanaf je iPhone 4 uitnodigingen kan versturen. Een keer syncen en het moet lukken.
    Ik heb helaas geen Snow Leopard dus ik moet wachten tot de definitieve versie uitkomt (balen).
    Tis gewoon een gebrek dat je normaal geen uitnodigingen kan versturen vanaf je iPhone 4.
    Overigens, hoe bevalt je iPhone 4? Ik heb er ook een. Geweldig apparaat! En, hoezo antannagate? Ik heb er geen last van….

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.