3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Paulew

Uitlog problemen bij Panther

Hallo Forum,

Ik heb zojuist mijn systeem succesvol upgegraded naar 10.3.9. Alles lijkt normaal te werken, behalve wanneer ik probeer uit te loggen. Als ik de ‘ log out’ knop aanklik, verandert mijn scherm in blauw en blijft blauw. Er gebeurt verder niets, zelfs als ik lange tijd wacht. Hij lijkt vast te blijven zitten. Het enige wat ik verder zie verschijnen is een cursorpijl.
    De ‘shut down’ functie en de ‘ restart’ functie werkt normaal.
    Weet iemand wat er mis is met mijn systeem, en hoe ik het kan oplossen. Bij voorbaat dank.

groeten
    Paul

Bijdrager
    tony montana

De ‘com.apple.finder.plist’ een keer weggooien wil vaak wel helpen;
    –> Gebruikers/~/bibliotheek/preferences/com.apple.finder.plist

Bijdrager
    JeePee

Geupgrade? Ben je van 10.2 naar 10.3.9 gegaan? Na de tip van tony montana te hebben geprobeerd, kun je eventueel de ComboUpdater van 10.3.9 er nog eens overheen gooien. Anders eens de permissies herstellen (Mijn eigen ervaring leert, dat er vóór Tiger vaker problemen optraden met permissies (maar wellicht ook meer voor Panther)), ook problemen met .plist-files kwamen vaker voor. Dit heeft te maken met het feit dat Apple sinds Tiger geen gebruik meer maakt van XML bij .plist-files. Kleine foutjes in XML kunnen vreemde problemen opleveren, las ik hier bij MacGeekery

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.