10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iPeet

Uitgaande mail KPN werkt niet meer [lijkt OPGELOST]

Sinds gister werkt mijn uitgaande mail niet meer, er is niets verandert aan instellingen. Ook mailen via KPN webmail gaat niet, die doet wel of de mail is verzonden, maar het komt nooit aan bij de geadresseerde. Mail ontvangen is geen probleem.

Iemand een idee?

Bijdrager
    Dennis002

Meestal een storing bij de provider..

Op de KPN-site zie ik zo gauw geen overzicht van actuele storingen zoals bijv. bij Telfort

Dit staat er wel:

“Werkt je e-mail niet? Los het meteen zelf op!”
    :sealed:

Bijdrager
    iPeet
    ”Dennis002″

Meestal een storing bij de provider..

Op de KPN-site zie ik zo gauw geen overzicht van actuele storingen zoals bijv. bij Telfort

Dit staat er wel:

“Werkt je e-mail niet? Los het meteen zelf op!”
    :sealed:

Meteen oplossen lukt me even niet… :(

Correctie: Webmail blijkt dus wel te werken, dwz de mail komt met dertig minuten vertraging op plaats van bestemming aan. Het zij zo…

Wat blijft is dat er vanuit Mail niet gemaild kan worden.

Bijdrager
    celie

Bij mijn webmail van kpn geeft hij al enkele dagen de melding: ‘safari kan de identiteit van kpnmail.nl niet controleren’
    iets met onbekende autoriteit. En een rood kruis door het certificaat. Wie weet worden we gehakt?
    Waarbij gehakt staat voor: Hacken, ik hack, jij hackt, wij zijn gehakt.

Moderator
    Poezenbeest

Klinkt als een storing op de SMTP-server van KPN… Zou even kijken wat KPN zelf er over te melden heeft op de site… Als KPN niks meldt en het probleem blijft bestaan, dan zal je door de helpdesk heen moeten…

Vraag me trouwens af wat het woord pdesk betekent… het andere woord in helpdesk snap ik wel…

Bijdrager
    Hansi2124

Alleen niet vermelden dat je een Mac hebt, want dan kunnen ze je ineens niet meer helpen, die helpdesk :evil:

Bijdrager
    iJoost

Altijd de uitgaande mailserver gebruiken die bij je internettoegang hoort. En mocht je draadloos werken controleer dan dat je niet op het netwerk van de buurman zit. Want ook dat kan er natuurlijk de oorzaak van zijn dat de mailserver die je gebruikt niet meer bij de internettoegang past.

Bijdrager
    MacRonald

Zelfde probleem hier. Opgelost door in voorkeuren-accounts-server uitgaande post-wijzig serverlijst-geavanceerd-identiteitscontrole op GEEN te zeteen. Bij mij werkte het daarna weer. Neemt niet weg dat KPN weer eens zit te klooien.

Bijdrager
    iPeet

Yep, dit lijkt te werken, tnx

Bijdrager
    bartje

Vandaag ook mensen in de winkel gehad met dit zelfde probleem.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.